برنز کردن پوست

تاریخ درج: 1398/05/06
یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار تابستانی برای پوست، برنز می  باشد. بسیاری از خانم ها برای دستیابی به این رنگ پوست هر نوع روشی را امتحان می کنند. برنز کردن پوست در واقع به معنی گرما بخشیدن به پوست بوده و باید به قسمت های خاصی از صورت زده شود تا آرایش زیبا و بی نقصی داشته باشید. 
 
1. مات یا شاین
اگر پوست شما معمولی و خشک است بهتر است از برنزر شاین استفاده کنید که درخشندگی بسیار زیبایی در پوست ایجاد می کند اما اگر پوست شما چرب است یا زیاد عرق می کند، نوع مات انتخاب بهتری است چون در غیر اینصورت پوست شما مصنوعی می شود. 
 
2. درجه رنگ برنز
دقت  کنید درجه برنزر شما با رنگ پوست تان بیشتر از 2 درجه فاصله نداشته باشد زیرا ظاهری غیر طبیعی داشته و باعث می شود پوست تان خاک آلود به نظر بیاید. در هنگام خرید نیز حتما  مستقیما روی پوست صورت خود تست کنید تا مطمئن شوید.
 
3. براش مناسب
یکی از اشتباهات بزرگ خانم ها در چگونگی برنز کردن پوست استفاده از براش های بزرگ و پرپشت است زیرا باعث می شود برنزر بیشتر و پررنگ تر بنظر برسد. براش کوچک و سبک، نمای زیباتر و حرفه ای تری ایجاد می کند. نکته مهم دیگر این است که نباید براش رو به مقدار زیاد به پودر برنزر آغشته کنید.
 
4. نحوه برنز کردن
در هنگام برنز کردن ممکن است فکر کنید این کار همان کانتورینگ صورت است اما در حقیقت برنزر با کانتورینگ شباهت های زیادی دارد و تنها در جزئیات با هم تفاوت دارند.
برنزر به صورت پودری بوده و حالت شاین و شیمری در پوست ایجاد می کند اما کانتور، یه کرم مات است که باید در جزئیات صورت زده شود تا به درستی زاویه سازی کند. ضمن اینکه برای ایجاد سایه-روشن در پوست بهتر است از هایلایتر نیز استفاده کنید 
برنزر اگه مات باشه، می تواند بجای کانتور استفاده شود. اما اگر شاین باشد بهتر است به عنوان هایلایتر استفاده شود و باید روی استخوان بینی، زیر استخوان ابرو،بالای استخوان گونه، بالای لب و قسمت مرکزی چانه زده شود. البته هایلایتر شاین یا شیمری نیست و روی گونه و زیر چشم هم استفاده میشه که نباید از برنزر برای این قسمت ها استفاده کرد. 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :