برترین رنگ لاک های پاییزی

تاریخ درج: 1398/07/01
رنگ لاک یکی از آیتم هایی است که با تغییر فصل دستخوش تغییر می شود. شما هم میتوانید با آگاهی از برترین رنگ لاک های پاییزی ناخن هایی خوشرنگ و شیک داشته و بر زیبایی دستان خود بیافزایید. با ما همراه باشید.
 
1. نارنجی پرتقالی
از آنجا که فصل پاییز تلفیقی از رنگ های نارنجی و زرد می باشد رنگ نارنجی پرتقالی باعث می شود تا دستان شما جان تازه ای گرفته و زیباتر بنظر برسد.
 
2. زرد
یکی دیگر از رنگ هایی که در این فصل توجه افراد را به خود جلب کرده و نمادی از فصل پاییز می باشد رنگ زرد است. این رنگ در ترکیب با رنگ های نارنجی و قهوه ای تیره زیبایی بی نظیری به دستان شما می بخشد.
 
3. سبز لجنی
این  رنگ یکی از برترین رنگ لاک های پاییزی می باشد که با عمق و تیرگی خود بسیار خاص و فوق العاده بوده و جذابیت منحصر بفردی را برای دستان شما به ارمغان می آورد.
 
4. صورتی
یکی از رنگ هایی که در ترکیب با رنگ های پاییزی بسیار عالی و ایده آل می باشد رنگ صورتی است. این رنگ ملیح و دوست داشتنی باعث می شود دستانی خاص با رنگی زیبا داشته باشید.
 
5. قهوه ای شکلاتی
اگر رنگ پوست شما روشن و گندمی است حتما این رنگ را امتحان کنید. زیرا به دلیل تضاد رنگی با رنگ پوست شما، جذابیت فوق العاده ای را برای دستان شما ایجاد می کند.
 
6. آجری
یکی از رنگ هایی که این فصل را به خوبی تداعی می کند رنگ آجری یا نارنجی تیره می باشد. این رنگ از لاک معمولا به دلیل وجود وگان در برابر لب پر شدن بسیار مقاوم و نمای زیبایی بر روی ناخن های شما ایجاد می کنند.
 
7. سبز زمردی
از انجا که فصل پاییز فصل رنگ های تیره و مات است رنگ سبز زمردی با تیرگی و درخشش خود می تواند زیبایی خیره کننده ای را به دستان شما هدیه کند. این رنگ یکی از برترین رنگ لاک های پاییزی می باشد.
 
8. رنگ نوود
اگر جز افرادی هستید که به رنگ های طبیعی علاقه دارید و یا به دلیل معذوریت در محل نمی  توانید از رنگ های دیگری استفاده کنید رنگ نوود با ظاهری طبیعی و مات، یک انتخاب ایده آل برای شما می باشد.
 
9. قرمز کلاسیک
این رنگ شاید جز ترندهای رنگ لاک برای پاییز نباشد اما همیشه یک انتخاب خاص و جذاب برای خانم ها است که زیبایی دستان شما را دوچندان می کند.
 
10. طوسی یا خاکستری
اگر به رنگ های خیلی تیره و یا خیلی روشن علاقه ندارید این رنگ می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. این رنگ حالتی جذاب و چرمی روی ناخن ها ایجاد کرده که توجه هر کسی را به خود جلب می کند.
 
11. صورتی کثیف
این رنگ لاک ظاهری شفاف و درخشان بر روی ناخن ها ایجاد کرده و به دلیل رنگ زیبایی که دارد طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. در واقع صورتی کثیف یکی از رنگ های پرکابرد برای خانم ها محسوب می شود.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :