برترین ترندهای آرایشی 2019

تاریخ درج: 1398/05/08
اگر اهل پیروی کردن از مد باشید متوجه خواهید شد که آرایش نیز مانند دنیای لباس هر ساله در حال تغییر است. برای اینکه چهره شما نیز مانند تیپ و استایل تان مطابق روز باشد با ما در این مقاله همراه شوید تا شما را با برترین ترندهای آرایشی 2019 آشنا کنیم تا خاص و جذاب باشید. 
 
1. رژگونه بجای کانتورینگ
اگرچه کانتورینگ جای خود را در بین بانوان باز کرده است اما چند سالی است که میکاپ آرتیست ها تلاش می کنند تا کانتورینگ صورت را از آرایش حذف و به جای آن از رژگونه استفاده کنند که البته به دلیل محبوبیت کانتورینگ این امر کمی سخت بنظر می رسد.
 
2. آرایش طبیعی
یکی از برترین ترندهای آرایشی 2019 داشتن آرایش طبیعی به جای آرایش غلیظ می باشد. برای این کار باید از کرم های سبک و روشن به جای کرم پودر استفاده کرده تا ظاهری طبیعی و جذاب داشته باشید. همچنین برای جذاب تر بنظر رسیدن چشم ها باید از کانسیلری با 3 درجه تیره تر از رنگ پوست به عنوان سایه استفاده کنید. 
 
3. حفظ ظاهر طبیعی لب 
حفظ شکل ظاهری و طبیعی اجزای صورت و بخصوص لب ها از اهمیت زیادی برخوردار است.  بنابراین به جای تزریق ژل و کشیدن خط لب بالای لب، این ترفند ساده اولین گام در حفظ زیبایی چهره شما می باشد.
 
4. چهره ای با درخشش طبیعی پوست
امسال برخلاف سال 2018 که برای درخشش چهره از هایلایتر به مقدار زیاد استفاده می شد، امسال روند استفاده از آن کمتر و چهره طبیعی تر و با درخشش ملایم تری رواج بیشتری دارد.
 
5. سایه مات
برای جذاب تر دیده شدن همواره آرایش چشم ها را در الویت قرار دهید. برای این کار استفاده از یک سایه مات و رنگ طبیعی، زیبایی چشمان شما را دوچندان خواهد کرد.
 
6. رژلب قهوه ای
یکی دیگر از برترین ترندهای آرایشی 2019 رژلب قهوه ای است. البته بهتر است در انتخاب تناژ مختلف رژلب قهوه ای دقت کرده و رنگی را انتخاب کنید که تناسب خوبی با رنگ پوست شما داشته باشد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :