با رژلب مرجانی ترند باشید

تاریخ درج: 1398/06/04
همانطور که می دانید رنگ مرجانی رنگ سال 2019 می باشد. یکی از راه هایی که بتوانید از این رنگ در آرایش خود استفاده کنید، استفاده از رژلب مرجانی است. در واقع شما می توانید با رژلب مرجانی ترند باشید و در هر مجلسی بدرخشید.
 
- انواع رژلب مرجانی
- رنگ های مرجانی ، مرجانی بژ و مرجانی تیره از جمله رنگ های تم مرجانی می باشند که برای تابستان مناسب بوده که علاوه بر شاداب کردن چهره ی شما مناسب جشن ها و مراسم ها نیز می باشند و این رنگ رژ باعث می شود که شما یک چهره ی طبیعی داشته باشید.
 
- برای اینکه با رژلب مرجانی ترند باشید می  توانید از رنگ هلویی استفاده کنید. این رنگ طرفداران زیادی نیز داشته و مناسب پوست های روشن می باشد که جلوه خاصی به آنها می بخشد.
 
- اگر  چهره شما بی رنگ و روح است رژلب تمشکی و اناری که از رژلب های منتخب تابستان می باشند برای شما بسیار مناسب می باشند و این رنگ رژ لب ها باعث می شوند که این مدل چهره ها شاداب و پر انرژی به نظر برسند .
 
- اگر لب های شما باریک است سعی کنید از رژلب سرخابی که برگرفته از رنگ صورتی بوده و جز رژلب های منتخب تابستان می باشند استفاده کنید زیرا علاوه بر شاداب کردن چهره  شما باعث برجسته کردن لب های شما می شوند، اما اگر لب هایتان برجسته است سعی کنید از رنگ  ترند دیگری استفاده کنید.
 
- و اما پرطرفدارترین رنگ تابستان قرمز مرجانی است که از ترکیب دو رنگ قرمز و مرجانی ایجاد شده و با یک جلوه خاص و زیبا باعث می شود همیشه بدرخشید و خاص و منحصربفرد دیده شوید. بنابراین اگر می خواهید با رژلب مرجانی ترند باشید این رن انتخاب مناسبی است. 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :