با آب سرد صورتی زیبا داشته باشید

تاریخ درج: 1398/05/06
آیا تا بحال فکر کرده اید که چگونه با آب سرد صورتی زیبا داشته باشید ؟؟؟ آب سرد یکی از رازهای شفاف و براق بودن صورت می باشد که از آسیب دیدن و پیر شدن پوست شما جلوگیری می کند. در واقع به همان اندازه که آب داغ برای پوست شما مضر می باشد به همان اندازه آب سرد تاثیر مثبت بر روی پوست شما دارد. 
 
1. شستشو روزانه
برای داشتن پوستی صاف و شفاف هر روز صبح صورت خود را با آب سرد و بدون صابون بشویید. این کار باعث خواهد شد رگ های خونی تغذیه کننده صورت شوکه شده و با دستور انبساط رگ ها، خونرسانی بیشتر به پوست صورت انجام پذیرد . این عمل به سادگی باعث شفاف شدن پوست شما خواهد شد.
 
2. پاکسازی پوست
برای پاکسازی پوست بهتر است در ابتدا منافذ پوست باز شده تا بتوانید چربی و سلول های مرده را از پوست جدا کنید به همین دلیل باید ابتدا صورت خود را با آب گرم شسته  و سپس با آب سرد آبکشی نمایید. این عمل باعث می شود علاوه بر بسته شدن منافذ پوست صورت، باکتری ها و سلول‌های مرده از بین رفته و نهایتا از به وجود آمدن جوش ها جلوگیری می‌کند. همچنین این عمل باعث می شود پوست صورت شما برای آرایش کردن صاف و هموار شود.
 
3. جلوگیری از سیاهی و پف زیر چشم
 از بین رفتن و کم شدن سیاهی و پف زیر چشم یکی از دستاوردهایی است که می توانید با آب سرد صورتی زیبا داشته باشید. آب سرد، رگ های خونی زیر چشم را منبقض کرده و از ورم و سیاهی زیر چشم جلوگیری می کند و باعث می شود جوان و شاداب بنظر برسید.
 
4.کاهش چین و چروک
همانطور  که می دانید استفاده از آب داغ برای پوست های دارای چین و چروک باعث افزایش خشکی و چین و چروک آن شود. اما شما به راحتی و با استفاده از شستشو روزانه با آب سرد می توانید علائم پیری را کاهش داده و پوستی جوان و شاداب داشته باشید.
 
5. افزایش جریان خون
هنگام استحمام استفاده از آب داغ جریان خون را در پوست شما افزایش و آب سرد آن را در کل بدن افزایش می دهد. بنابراین حتما هنگام خروج از حمام، دوش آب سرد بگیرید تا خون به جریان افتاده در بدن شما بچرخد. همچنین ذدر انتها صورت خود را نیز با آب سرد بشویید تا منافذ پوست شما بسته و از ورود آلودگی و ایجاد آکنه جلوگیری شود. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :