انواع موچین و کاربردهای آن

تاریخ درج: 1397/11/16
اگر بخواهیم ضروری‌ترین وسیله را بین لوازم شخصی و آرایشی در کشوی خود انتخاب کنیم، صد در صد به سراغ موچین خواهیم رفت. جدا چه کسی می‌تواند از این ابزار ظریف استفاده نکند؟ ابزاری که به خوبی برای کمک به انجام کوچکترین کارهای روزمره‌ی شما طراحی شده است.
 
مگر ابرو بدون همراهی موچین هم می‌شود؟ اگر در اوایل نوجوانی با موچین آشنا شدید، احتمالا الان از خودتان می‌پرسید ابروهایتان چه شدند؟ زیاده روی در برداشتن ابرو، نوعی مرحله‌ی گذار است. گذار از دوران نوجوانی.
 
تنها استفاده‌ی موچین‌ها، برداشتن موهای زائد و اصلاح نیست. انواع و اقسام موچین‌ها در آرایش صورت به بهترین نحو و بسیار بهتر از انگشتان دست کمک می‌کنند. مثلا برای گذاشتن مژه‌های مصنوعی. بدون همین موچین‌ها گذاشتن صحیح و دقیق مژه‌ها روی خط مژه، کار دشواری خواهد بود.
گذاشتن و برداشتن نوارهای کوچک و باریک نیز به خوبی با این وسایل انجام می‌شود. به نظر شما در مورد تزئینات هم کاربرد دارد؟ پولک و منجوق و پر؟ برای تزئین لباس‌هایتان چطور؟ پرداختن بسیار خوب به جزئیات، دیگر کار دستها نیست… کار موچین‌هاست!
موچین‌ها، عمیق ترین رازهای زیبایی ما را می‌دانند، و در اوج نا امیدی راهی جلوی پای ما می‌گذارند. موچین‌ها هر چند ماه یکبار، خط بین دو ابرو را برداشته و از برداشتن موی زائدی که هر چند هفته یکبار در چانه‌ی شما می‌روید، خسته نمی‌شوند.
 
در هرحال، شما هم ممنون شان هستید! موچین‌ها حتی گاهی در رختکن و قبل از ورود به استخر برای برداشتن چند تار موی زائدی که از مایو بیرون آمده هم بکار می‌آیند؛ وسیله‌ای بسیار کاربردی که بهتر است در همه جا همراه خود داشته باشیم.
 
این دوست خوب و همیشگی، به راستی قابل تقدیر است. برس‌ها و قلم‌ها، قدیمی می‌شوند، گوش پاکن‌ها دور انداختنی هستند و تیغ هم بیشتر از یک یا دو ماه دوام نمی‌آورد؛ اما در هر حال، یک موچین خوب می‌تواند یک عمر با شما باشد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :