انواع محصولات شستشو صورت

تاریخ درج: 1398/06/12
امروزه محصولات متنوع و زیادی برای شستشو صورت و رفع آلودگی از آن وجود دارد که هریک مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. انتخاب هر کدام از این محصولات کابرد و نوع پوست شما بستگی دارد. با ما همراه باشید تا شما را با انواع محصولات شستشو صورت آشنا کنیم.
 
1. فیس واش
فیس واش ها محصولی جدید به شکل فوم یا ژل بوده که علاوه بر پاکسازی عمیق پوست، موجب آبرسانی به آن می شوند. همچنین این محصول آلودگی و چربی اضافه روی پوست را پاک کرده و به خوبی منافذ پوست صورت را تمیز می کند. در خرید فیس واش به نوع پوست خود توجه کنید تا هرچه بیشتر از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.
 
2. صابون
اگر قصد دارید از صابون به عنوان یک محصول شستشو استفاده کنید ابتدا باید نوع پوست خود را در نظر بگیرید. این محصول برخلاف پوست چرب به هیچ عنوان برای پوست های خشک مناسب نیست زیرا باعث از دست رفتن چربی طبیعی روی پوست می شود. همچنین به دلیل اسیدی بودن اگرچه باکتری های پوست را از بین می برد اما باعث کاهش رطوبت پوست خواهد شد. استفاده مداوم از صابون احتمال بروز چین و چروک و پیری زودرس را افزایش می دهد.
 
3. تونر صورت
تونرها با نفوذ به عمق منافذ پوست، آن را از انواع آلودگی پاکسازی کرده و منجر به شفافیت پوست می شوند. هیچ یک از محصولات شستشو و پاکسازی پوست صورت به اندازه تونرها نمی توانند به عمق پوست نفوذ کنند و این مزیت ویژه برای این محصول محسوب می شود. تونرها اکثرا بر پایه آب بوده و عناصر تشکیل دهنده آن نیز اسانس های روغنی و عصاره گیاهان می باشد که باعث رطوبت رسانی پوست می شود. دقت کنید برای استفاده از تونر باید ابتدا صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید و پس از خشک شدن از آن استفاده کنید. 
 
4. شیر پاک کن
یکی از قدیمی ترین انواع محصولات شستشو صورت، شیر پاک کن می باشد. این محصولی شیری مانند بسیار لطیف بوده و علاوه بر حفظ چربی پوست، از دهیدراته شدن آن جلوگیری می کند. این محصول برخلاف باقی محصولات گفته شده در بالا کف نکرده و حاوی روغن های طبیعی و ویتامین می باشد. یکی از بهترین مزایای شیر پاک کن پاکسازی پوست از گرد و غبار، تعریق و آرایش بوده و در صورت استفاده مداوم موجب روشن تر شدن و شفاف شدن پوست می شود. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :