انواع ماسک خانگی برای جوانسازی پوست دست

تاریخ درج: 1398/06/11
جوانسازی دست ها به اندازه صورت دارای اهمیت می باشد زیرا دست ها نشانگر سن ما هستند. شما با کمک انواع ماسک خانگی برای جوانسازی پوست دست و بدون پرداخت هزینه های سنگین پزشکی می توانید به راحتی و در خانه به این مهم دست یابید. با ما همراه باشید.
 
- علل پیری پوست دست
عوامل زیادی در طول زندگی باعث می شوند تا پوست دست جوانی و شادابی خود را از دست بدهد. افزایش سن، عدم رسیدن رطوبت کافی، قرارگرفتن در معرض نور آفتاب و انواع آلودگی از جمله این عوامل می باشند که شما می توانید با رعایت یکسری نکات ریز و تهیه ماسک های خانگی این روند را به تاخیر بیاندازید.
 
1. ماسک موز و آووکادو
یکی از انواع ماسک های خانگی برای جوانسازی پوست دست، ماسک موز و اووکادو است. برای ساخت این ماسک کافی است نصف یک موز را با نصف آووکادو را له کرده و یک عدد سفیده تخم مرغ را به آن اضافه نمایید. سپس این ماسک را به مدت 25 دقیقه روی دست، صورت و گردن خود قرار داده و پس از آن با آب ولرم بشویید. 
این ماسک خانگی سرشار از آنتی اکسیدان بوده و با مقابله با رادیکال های آزاد، باعث جوانسازی و تغذیه پوست می شود. برای نتیجه گیری بهتر هفته ای 2 الی 3 مرتبه از این ماسک استفاده نمایید.
 
2. ماسک دارچین و روغن نارگیل 
برای تهیه این ماسک خانگی باید یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل یا زیتون را با یک قاشق غذاخوری پودر دارچین به همراه دو قاشق شکر قهوه ای ترکیب کرده و پوست دست خود را به آرامی با آن ماساژ دهید. بعد از ماساژ اجازه دهید این ماسک ده دقیقه روی پوست مانده و سپس با آب سرد بشویید. این ماسک علاوه بر لایه برداری، به دلیل وجود دارچین پوست دستان شما را تقویت کرده و با روغن نارگیل نیز باعث رطوبت رسانی عمیق پوست دست خواهد شد.
 
3. ماسک موز، عسل و ماست
یکی دیگر از انواع ماسک خانگی برای جوانسازی پوست دست، ایت ترکیب ایده آل می باشد که علاوه بر تنظیم PH پوست دست، از ایجاد چین و چروک آن نیز جلوگیری می کند. 
برای ساخت این ماسک باید نصف موز را بخوبی له کرده و با نصف کاسه ماست و ا قاشق غذاخوری عسل و دو قاشق آب پرتقال ترکیب نمایید. سپس آن را به مدت 20 دقیقه روی پوست دست گذاشته و در انتها با آب ولرم بشویید. سه بار در هفته می توانید از این ماسک استفاده کرده و آثار شگفت انگیز آن را ببینید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :