انواع براش آرایشی و کاربردهای آن

تاریخ درج: 1398/05/14
انواع براش آرایشی در بین خانم ها رواج بیشتری یافته است اما هنوز هم بسیاری از خانم ها با نحوه استفاده از آنها آشنا نیستند. آشنایی با انواع براش آرایشی و کاربردهای آن به شما کمک میکند تا آرایش بی نقص و زیبایی داشته باشید. 
 
- انواع براش آرایشی
مرغوب ترین و محبوب ترین براش آرایشی موی سمور بوده که به نسبت باقی براش ها گران قیمت تر می باشد. اما با وجود این الیاف طبیعی به دلیل ساختار لایه به لایه، حجم بیشتری از محصولات را جذب کرده و کاربرد بیشتری دارند. دقت کنید در استفاده از این براش ها به دلیل تجمع باکتری و قارچ، شستشوی مداوم یکی از ضروریات نگهداری و استفاده از  این مدل براش می باشد. 
 
1. براش کرم پودر
براش کرم پودر دارای دو مدل کم ضخامت و سرگرد می باشد که نوع اول برای پخش کردن کرم پودر مایع و نوع دیگر کارایی راحت تری دارد.
 
2. براش ابرو
براش سر صاف و تخت یک براش مناسب برای ابرو می باشد که با آن می توانید چند خط ظریف در داخل ابرو کشیده تا ابروها پرپشت تر دیده شود.
 
3. براش کانتور و رژگونه
یکی از انواع براش آرایشی که کاربرد بسیاری دارد، براش سر کج بوده که برای زدن رژگونه و برنزر مناسب می باشد. این براش را حتی کسانی که حرفه ای نیستند نیز می توانند استفاده کنند.
 
4. براش هایلایتر
براش هایلایتر یکی از متفاوت ترین براش بوده که کاربرد آن تخخصصی است. این براش دارای دو نوع متفاوت بادبزنی شکل و ظریف و دیگری پرتر می باشد که نوع اول آن برای زدن هایلایتر پودری و نوع دیگر از آن کمی بزرگ تر و پرتر است در محو کردن سایه کاربرد دارد.
 
5. براش پودر
براش پودری یکی از بزرگترین براش های آرایشی که سری گرد و کاملا پر با تراکم کم دارد که برای زدن پودر طراحی شده  که هرچه بزرگتر باشد کار با آن راحت تر است. 
 
6. براش رژلب
این براش یکی از حرفه ای ترین انواع براش آرایشی بوده که در زدن رژلب مایع کاربرد دارد. این براش احتمال خطا را کم کرده و آرایشی بی نقص و زیبا را بر روی لبان شما به ارمغان می آورد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :