اصلاح موی زائد در مردان با کرم موبر

تاریخ درج: 1398/08/13
یکی از معضلاتی آقایان و خانم ها با آن روبرو هستند رویش موهای زائد در قسمت های مختلف بدن می باشد. اگرچه روش های متعددی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد اما استفاده از این روش ها برای آقایان محدود بوده و تنها به چند روش رایج ختم می شود. اصلاح موی زائد در مردان با کرم موبر یکی از این روش هاست که می توانید آن را در تمامی قسمت های بدن خود استفاده کرده و بدون هیچ گونه آسیبی از شر موهای زائد خود خلاص شوید.
 
- مزایای استفاده از کرم موبر
اصلاح موهای زائد با کرم موبر کمی عمیق تر از تیغ بوده و باعث می شود موها رشد دیر هنگام تری نسبت به تیغ داشته باشند. به همین دلیل پس از استفاده از کرم موبر سطح پوست صاف و نرم خواهد بود و همچنین موها به هنگام درآمدن حالت تیز و تیغ مانند ندارند و این خود یکی از بزرگترین مزایای کرم موبر می باشد. این خاصیت به خصوص برای مردانی موهای زبر و خشنی دارند مناسب تر است.
 
- نحوه استفاده از کرم موبر
برای استفاده از کرم موبر باید ناحیه مورد نظر خشکو تمیز باشد. سپس کرم موبر را روی موضع مشخص مالیده و اجازه دهید تا کاملا به عمق پوست نفوذ کند. برای اینکه بفهمید مدت زمان در نظر گرفته شده کافی است می توانید با استفاده از اپلیکاتور مخصوص این کرم روی قسمت کوچکی از ناحیه مربوط تست کرده و اگر مو به راحتی جدا می شد آن را با آب گرم بشویید. دقت کنید کرم را به صورتی روی موضع پخش کنید که تمامی سطح مو را بپوشاند. همچنین در صورت مرطوب بودن موضع مورد نظر این کرم اثربخشی مفیدی نخواهد داشت.
 
- انواع کرم موبر
کرم های موبر انواع مختلفی و به شکل اسپری، کرم، ژل و موس در بازار یافت می شوند که از نظر عملکردی تاوتی با یکدیگر ندارند. بنابراین گول تبلیغات ظاهری را نخورده و با هریک از انواع این کرم راحت هستید نسبت به استفاده از آن اقدام کنید.
 
- حساسیت به کرم موبر
اگر از حساسیت خود به این نوع کرم ها اطلاعی ندارید بهتر است مقداری از آن را بر روی قسمت کوچکی از پوست خود تست نمایید. اگر در این ناحیه هیچ گونه علائم قرمزی و خارش را نداشتید یعنی می توانید برای اصلاح موی زائد در مردان خود از کرم موبر استفاده کنید اما اگر بدون تست اقدام به این کار کنید و دچار حساسیت پوستی باشید باید برای درمان به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. همچنین در صورت استفاده از کرم موبر برای اصلاح ریش و سبیل دقت کنید تا اطراف چشم تان با این کرم درگیر نشود زیرا پوست اطراف چشم بسیار حساس بوده و عواقب ناخوشایندی را در پی خواهد داشت.
 
- نکات مهم در هنگام خرید کرم موبر
بسته به این که کرم موبر را برای کدام یک از قسمت بدن خود می خواهید باید به مواد تشکیل دهنده آن توجه کنید زیرا غلظت کرم موبر بدن با صورت بسیار تفاوت دارد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :