اشتباهات متداول در آرایش عروس

تاریخ درج: 1398/07/29
روز عروسی یکی از روزهای مهم برای هر فردی به خصوص برای خانم ها محسوب می شود که دوست دارند در آن بی نقص دیده شوند. آرایش عروس یکی از آیتم هایی که در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است که گاهی اشتباهات متداول در آرایش عروس باعث می شود نه تنها عروس زیبا دیده نشود بلکه اوقات شما نیز بهم بریزد.
 
1. تست متد جدید
یکی از بزرگترین اشتباهات متداول در آرایش عروس تست متد جدیدی قبلا آن را امتحان نکرده اید بر روی عروس می باشد. همانطور که می دانید آرایش عروس باید خاص و بدون نقص بوده و با آرایش روزانه شما متفاوت باشد اما نه اینکه یک آرایش کاملا جدید باشد که تا به حال انجام نداده اید باشد. آرایش عروس را باید حتما از قبل بر روی صورت عروس یا مدل های خود امتحان کرده باشید. از رنگ ها و مارک هایی که قبلا تست کرده اید استفاده کنید و فراموش نکنید زیبایی در سادگی است .
 
2. گیج شدن در ترند های آرایشی
دنبال کردن ترندهای آرایشی بسیار لذت بخش بوده و باعث می شوند به روز و مدرن باشید اما نه زمانی که بحث از آرایش عروس می شود. بنابراین قبل از توجه به ترندها باید بیشترین آرایشی را که مناسب چهره عروس باشد را انتخاب کنید.
 
3. استفاده زیاد از رژ گونه
از دیگر اشتباهات متداول در آرایش عروس استفاده زیاد از رژگونه می باشد. این اشتباه نه تنها در آرایش عروس بلکه در آرایش مهمانی های ما نیز وجد دارد.برای این که دچار این اشتباه نشوید بعد از پایان آرایش حتما از خود عکس بگیرید و متوجه کمی یا زیادی آن شوید.
 
4. انتخاب کرم پودر اشتباه
یکی از حساس ترین نقاط آرایش عروس ،انتخاب کرم پودر مناسب است زیرا به عنوان یک بیس روی کل آرایش شما تاثیرگذار است. باید کرم پودری را انتخاب کنید که ضمن تناسب با رنگ پوست شما، ماندگاری بالایی نیز داشته باشد.بنابراین در آرایش عروس از کرم پودر های حاوی کرم ضد آفتاب دوری کنید زیرا در هنگام عکاسی باعث سفید دیده شدن بیش از اندازه صورت عروس می گردد.
 
5. عدم تثبیت آرایش با اسپری
اگر می خواهید آرایش شما در طول شب ثابت بماند استفاده از تثبیت کننده ها الزامی است.همان طور که برای ثابت ماندن موها از اسپری مو استفاده می کنید برای ثابت ماندن آرایش نیز باید از اسپری استفاده کنید تا در تمام شب بی نقص دیده شوید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :