اشتباهات فرم دادن به مو

تاریخ درج: 1398/05/05
یکی از عواملی که جذابیت چهره شما را دو چندان می کند فرم دادن به مو بطور درست می باشد.زیرا اشتباهات فرم دادن به مو نه تنها شما را زیبا نمی کند بلکه باعث می شود از زیبایی طبیعی خود نیز فاصله بگیرید. در واقع یک اشتباه کوچک می تواند ظاهر شما را برهم ریخته و شما را چیپ و بی کلاس نشان دهد. 
 
1. بافت دوتایی
اگر دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته اید بهتر است از این مدل مو دوری کنید زیرا شما را کودکانه جلوه خواهد داد. اما اگر به بافت مو علاقه مندید می توانید از بافت های تیغ ماهی، هلندی، فرانسوی و آبشاری استفاده کنید که استایل موهای تان را زیباتر و جذاب تر نشان می دهد. 
 
2. استفاده از کش مو پارچه ای
یکی از اشتباهات فرم دادن به مو استفاده از کش مو پارچه ای است. اگر می خواهید موهای شما باکلاس و زیبا دیده شود بعد از بستن کش مو را با مو بخوبی بپوشانید یا از کش های باریک و ساده استفاده کنید.
 
3. مدل مو گوجه ای
اگرچه مدل مو گوجه ای طرفداران زیادی دارد اما این مدل مو دیگه منسوخ شده و بهتر است دیگر از این مدل برای استایل کردن مو ها استفاده نکنید. به جای استفاده از این مدل مو می توانید به سراغ شینیون های ساده و معمولی بروید تا مدل مو زیباتر و باکلاس تری داشته باشید.
 
4. استفاده از کلیپس بزرگ
گرچه کلییپس مو یک راه حل عالی برای جمع کردن مو ها می باشد اما بهتر است این اکسسوری را فقط در خانه استفاده کنید تا استایل شما چیپ و بی کلاس دیده نشود.
 
5. مدل مو خیس
این مدل گرچه در سال های پیش جز ترندها بوده است اما دیگر زمان استفاده از این مدل مو به پایان رسیده است. برای این مدل مو معمولا از مقداری زیادی ژل یا واکس مو استفاده می شود که خود عاملی است تا مو های شما چرب، براق و یا کثیف به نظر برسد. 
 
6. مشخص بودن گیره سر مویی
یکی دیگر از اشتباهات فرم دادن به مو، مشخص بودن گیره سر می باشد. هدف اصلی استفاده از گیره هایی باریک و مویی این هست که مو را فیکس نگه دارد و یک اثر نامرئی داشته باشد. پس در هنگام شینیون کردن و مدل دادن موها از گیره های هم رنگ با موهای خود استفاده کنید تا دیده نشوند.
 
7. آمبره با مرز مشخص
اگر می خواهید از تکنیک آمبره روی موهای خود بهره ببرید بهتر است دقت کنید تا مرز بین دو رنگ قابل مشاهده نباشد و این دو رنگ در یکدیگر محو شده باشند. اگر قصد دارید از این مدل رنگ مو استفاده کنید حتما به سالن آرایشی حرفه ای مراجعه کنید.
 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :