آموزش آرایش هلویی

تاریخ درج: 1397/11/16
رنگ هلویی یا گلبهی یکی از رنگ های عالی برای فصل بهار و اوایل تابستان است. این رنگ که با هر تناژ پوستی سازگار است. تم صورتی، پرتقالی، زرد و قرمز این رنگ به صورت فوق العاده ای برای هر پوست و صورتی مناسب و جذاب می باشد. از طرفی رنگ هلویی یا گلبهی رنگی جهانی سال 2019 بوده که نیازی به ترکیب کردن خاص ندارد.
 
1. کشیدن ابروها و پر کردن آنها
قبل از کشیدن ابروها، از کرم پودر و کانسیلر استفاده کرده و سپس از سایه ابرو بزنید و ابروها را بکشید و با ژل یا ریمل ابرو به آن رنگ و حجم دهید.
2. زدن سایه چشم
برای داشتن صورت خاص و جذابی آرایش چشم را در اولویت قرار دهید. به همین منظور قبل از هر چیز از پرایمر چشم روی پلک ها استفاده کنید. سپس از یک سایه ی هلویی روی خط پلک و زیر پلک پایین بزنید. برای یک آرایش گلبهی با استایل اسموکی جذاب باید بیشتر روی خط پلک کار کنید. یک رنگ تیره روی خط پلک و زیر پلک پایین بزنید و برای درخشش چشم ها کمی صورتی به کل پلک بزنید. در انتخاب رنگ صورتی دقت کنید که رنگ هلویی تغییر رنگ ندهد.
3. سایه چشم دودی
حال از یک سایه چشم قهوه ای روشن برای گوشه ی خارجی چشم به صورت هفتی شکل استفاده کرده و به خوبی با خط پلک ترکیب کنید. سپس یک رنگ قهوه ای اندکی تیره تر (یا قهوه ای – پرتقالی) برداشته و روی گوشه ی خارجی چشم به شکل هفت بکشید و تا روی خط پلک بیاورید، این کار باعث به وجود آمدن حالت اسموکی چشم ها می شود.
4. هایلایت چشم 
برای هایلایت کردن چشمان تان اندکی سایه چشم کرمی براق را به گوشه ی داخلی چشم ها و استخوان زیر ابرو بزنید.
5. خط چشم
برای اینکه آرایش صورت غلیظ تر و جذاب تری داشته باشید، اندکی صورتی روشن شاین را روی پلک پایین زده و سپس با مداد چشم قهوه ای، خط چشم دنباله دار بکشید. سپس مژه مصنوعی گذاشته و روی آن را ریمل بزنید. آخرین مرحله آرایش چشم را نیز با تایت لاینینگ (پر کردن خط زیر مژه پلک بالا) به اتمام برسانید.
6. رژگونه و کانتورینگ
حالا باید اندکی پودر برنزر به استخوان گونه و دور پیشانی و اندکی رنگ مخصوص کانتور را به زیر استخوان گونه زده و به صورت کامل محو کنید. سپس اندکی رژگونه هلویی روشن را به پهنای گونه بزنید تا میکاپ تان درخشان و جذاب شود. در نهایت هم هایلایتر را بالای استخوان گونه بزنید.
7. زدن رژ لب هلویی
برای رژ ابتدا با یک خط لب هلویی (نود یا صورتی روشن) لب ها را بکشید تا حجیم تر نشان داده شوند، سپس از برق لب یا رژ لب مایع هلویی را روی آن استفاده کنید.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :