آرایش های مناسب لباس مشکی

تاریخ درج: 1398/07/24
لباس مشکی از جمله آیتم هایی است که همه خانم ها حداقل یک دست از آن را در کمد لباس های خود دارند اما مشکل اینجاست که چ نوع آرایشی مناسب این رنگ لباس می باشد. آرایش های مناسب لباس مشکی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا باعث می شود شیک و جذاب دیده شوید.
 
1. رژلب قرمز با آرایش کلاسیک
یکی از جذاب ترین آرایش ها برای لباس مشکی رژلب قرمز کلاسیک در کنار یک آرایش چشم ساده بژ یا طلایی می باشد. این سبک از آرایش باعث می شود شما شیک، خاص و جذاب دیده شوید.
 
2.  آرایش چشم دودی و اسموکی پررنگ
از دیگر آرایش های مناسب لباس مشکی داشتن سایه چشم اسموکی یا دودی بولد و پررنگ می باشد. فراموش نکنید با این آرایش چشم از یک رژلب رنگ نوود و طبیعی استفاده کنید. این سبک از آرایش برای حضور در مراسم عروسی و مجالس رسمی بسیار مناسب می باشد به خصوص اگر رنگ آرایش چشم شما اسموکی قهوه ای با مژه های بلند و پرپشت و ابروهایی خوش حالت به رنگ مشکی باشد.
 
3. آرایش چشم شامپاینی
آرایش چشم شامپاینی و شاین یکی از بهترین گزینه ها برای لباس مشکی می باشد به ویژه اگر از این رنگ سایه روی استخوان گونه نیز بهره ببرید باعث می شود پوست شما درخشان و زیبا شود. برای این سبک از آرایش می توانید هم از رژلب قرمز و زرشکی استفاده کنید و هم نوود و طبیعی که این بسته به سلیقه شما متفاوت است.
 
4. آرایش طبیعی
از آنجا که با لباس مشکی می توانید هر نوع آرایشی را تجربه کنید داشتن یک آرایش بیعی و ملایم نیز می تواند شما را متفاوت و زیبا نشان دهد. بنابراین برای این کار کافی است کمی ریمل زده و با یک خط چشم نازک و اندکی رژگونه با یک رژلب ملایم کاملا طبیعی و جذاب دیده شوید.
 
5. تنها رژ و ریمل
اگر پس از آماده شدن در انتخاب رنگ آرایش مناسب برای لباس مشکی مشکل داشتید و وقت کافی نیز برای آرایش کردن نداشتید می توانید از چند لایه ریمل و یک رژلب با رنگ های جذاب و جسورانه استفاده کرده و در عین سادگی شیک، خاص و جذاب بنظر برسید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :