آرایش مناسب ورزش و باشگاه

تاریخ درج: 1398/07/03
داشتن آرایش در حین ورزش باعث می شود که پوست در دراز مدت دچار آسیب شود اما این بدین معنا نیست که در هنگام ورزش نمی توانید آرایش داشته باشید. بلکه با آرایش مناسب ورزش و باشگاه می توانید در عین داشتن آرایش بدون نگرانی از آسیب پوست خود ورزش کنید. با ما همراه باشید.
 
1. کرم پودر
در هنگام ورزش پوست برای خروج سموم از بدن عرق می کند که در صورت داشتن کرم پودر منافذ پوستی شما بسته شده و این امکان از پوست گرفته می شود. این اتفاق باعث خواهد شد سلامت پوست به خطر افتاده و پوست پس از مدتی دچار جوش و آکنه شود.پس استفاده از کرم پودر را فراموش کنید.
 
2. ریمل
از لوازم آرایشی مناسب ورزش و باشگاه می توان به ریمل اشاره کرد زیرا با پوست در تماس نبوده و باعث بسته شدن منافذ پوستی نمی شود. فقط از ریملی استفاده کنید که ضدآب بوده و به زیر چشمان شما نریزد.
 
3. رژلب
رژلب برخلاف کرم پودر که نباید در حین ورزش از آن استفاده کنید و ریمل که ضرورتی ندارد، خود به تنهایی چهره شما را دستخوش تغییر کرده و باعث می شود چهره شما در حین ورزش و خستگی ناشی از آن جذاب و شاداب بنظر برسد.
 
4. مداد و خط چشم
اگر به خط چشم کشیدن عادت دارید و نمی توانید آن را از آرایش باشگاه خود حذف کنید، از نوع ضد اب و ماندگار آن استفاده کرده و یا نسبت به تاتو آن اقدام نمایید.
 
5. لنز
اگرچه برخی از افراد به استفاده از لنز در هر موقعیتی علاقه دارند اما باید در هنگام ورزش به دلیل فشاری که بر چشم  وارد می شود، باید از این عمل اجتناب کنید. در نتیجه استفاده مداوم از لنز در حین ورزش چشمان شما آسیب خواهید دید. پس هرگز در هنگام ورزش از لنز استفاده نکنید. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :