کلینیک تخصصی خانه سفید

کلینیک تخصصی خانه سفید
تهران تهران
(0)
0
جوانسازی (لیفت صورت و گردن) فقط با یک جلسه، با پیشرفته ترین دستگاه روز دنیا بدون درد و خونریزی و مراقبت بعدی 
انقلابی نوین در ایجاد لاغری بالیز سلول های چربی با استفاده از امواج اولتراسوند برای اولین بار در دنیا
 
خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو، تجربیات موفقیت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۱۵ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.
موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود.
یکی دیگر از ویژگی های این مرکز برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی آخرین روش های درمانی و زیبایی برای پزشکان است. علاوه بر این تمامی پرسنل دوره های لازم را دیده و همچنین ملزم به شرکت در کلاس های آموزشی و باز آموزی می باشند. پرسنل خانه سفید بسیار علاقمند به فراگیری تکنیک های جدید و تکامل توانمندی های خود هستند که خود یکی از عوامل دیگر برتری این کلینیک می تواند باشد.
اطلاعات تماس
  • آدرس : جردن ، خیابان دستگردی غربی (ظفر)، پلاک 321
  • تلفن تماس : 021-54503
  • پست الکترونیک :
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :
معرفی مدیریت
کلینیک تخصصی خانه سفید<

دکتر

مدیریت
با بیش از 15 سال سابقه فعالیت
گالری تصاویر(0 تصویر)
ویدیو(0 ویدیو)
نظرات کاربران

ثبت نظر