رزرو آنلاین آرایشگاه مردانه

تاریخ درج: 1397/11/13
سلام وقت بخیر

آقایان و پسران عزیز میتوانند در گیسو آنلاین وقت آرایشگاه خود را به صورت آنلاین در منوی " آرایشگاه مردانه " رزرو نمایند نحوه انجام کار بدین شکل میباشد که از پس ورود به منوی آرایشگاه مردانه در سمت راست کلیه خدمات معرفی شده است و با توجه به انتخاب نوع خدمات مورد نظر میتوانید کلیه آرایشگاه ها را با توجه به منطقه محل سکونت خود جست و جو نمایید .
برای دریافت خدمات مورد نظر خود میبایستی در ابتدا در وب سایت ثبت نام کنید و پس از ورود با مشخصات اکانت خدمات مورد نظر را به صورت آنلاین رزرو نمایید سامانه گیسو آنلاین این امکان را به شما میدهد تا بتوانید با آرایشگاه مورد نظر به صورت پیام مکاتبه نمایید و با مشاهده نظرات مشتریان و امتیازات آرایشگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید .
پس از تعیین رزرو وقت توسط مشتری اطلاعات برای سرویس دهنده پیامک میشود و پس از تایید آرایشگر پیام تایید برای مشتری اس ام اس خواهد شد و درخواست کننده میتواند پس از تایید جهت تکمیل سفارش هزینه پرداخت خدمات را به صورت آنلاین و حضوری پرداخت نماید .

از نکات برجسته سامانه گیسو درخواست آرایشگر سیار به محل میباشد و در صورتی که نمیتوانید به آرایشگاه مراجعه کنید میتوانید درخواست آرایشگر سیار دهید , حائز اهمیت میباشد تمامی آرایشگر های سیار از آرایشگاه های مجوز دار و رسمی معرفی میشوند .

خدمات خود را میتوانید به دو صورت در وب سایت یا اپ دریافت کنید که جهت سرعت بخشیدن به کار اپ برای کلیه گوشی های سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر شده است .

گیسو آنلاین را به دوستان خود معرفی کنید و از خدمات آن بهره مند شوید .

خوشحال میشویم تمامی نظرات و انتقادات خود را به آدرس ایمیل info@gisoonline.com ارسال نمایید .
منبع:
دسته بندی: اخبار گیسو آنلاین
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :