کوچک کردن بینی با پلاسما جت

تاریخ درج: 1398/08/13
بسیاری از افراد مشکلات دارای مشکلات جزیی و سطحی در بینی خود هستند که می خواهند بدون جراحی این مشکلات را رفع نمایند. کوچک کردن بینی با پلاسما جت یکی از روش هایی است که به این دسته افراد کمک می کند بدون جراحی فرم بینی خود را اصلاح کرده و بینی خوش فرم و بدون ایراد داشته باشند. 
 
- پلاسما چیست ؟
پلاسما یک گاز فرار با دمای بسیار بالا و فشار بسیار پایین بوده که حاوی مقادیر زیادی یون و الکترون های خنثی می باشد که به هنگام برخورد با یک جسم خارجی سرد شده و انرژی خود را انتقال می دهد. همین خاصیت پلاسما باعث می شود تا پوست متراکم و جمع شده و در نهایت کوچک و یکدست شود.
 
- انواع پلاسما جت 
پلاسما جت به دو روش گرم و سرد انجام می شود که پلاسما جت گرم برای فرم دهی و لیفت بینی بوده و برای افرادی است که بینی های گوشتی داشته و برای کوچک کردن آن تمایلی به عمل جراحی ندارند مناسب می باشد. 
 
- عملکرد پلاسما جت روی بینی
برای کوچک کردن بینی با پلاسما جت و بدون جراحی، نیاز است بینی به طور کامل با مواد ضدعفونی کننده یا یک دستمال مرطوب تمیز شود. سپس آن را با استفاده از کرم های موضعی بی حس می کنند. بعد از بی حسی کامل نواحی مورد نظر روی بینی را به شکل نقاط ریز در کنار هم می سوزانند. در واقع در اثر برخورد پلاسما با سطح پوست و بافت چربی به دلیل دمای زیاد لایه چربی از بین رفته و لایه های زیرین پوست سفت می شود و این نقاط ایجاد می شود. عمق سوختگی ایجاد شده بسیار بیشتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. مدت زمان این عمل حدودا 30 دقیقه بوده و در طی این زمان شما دردی را حس نخواهید کرد. پس پلاسما جت نقاط ریز بوجود آمده بر روی پوست باقی خواهد ماند، بنابراین توصیه می شود از خاراندن و دستکاری این نقاط خودداری کنید. زیرا این نقاط پس از گذشته حداکثر دو هفته پوسته پوسته شده و خواهد ریخت و بافت جدید جایگزین آن خواهد شد. 
 
- افراد مناسب پلاسما جت
این روش یک روش مناسب برای افرادی است که بینی بزرگ و گوشتی با پوستی ضخیم دارند. حتی افرادی که در حین عمل جراحی نیز اقدام به کوچک کردن پره های بینی خود نکرده اند نیز می توانند از این روش استفاده کنند. پلاسما جت به این افراد کمک می کند تا بینی خود را لیفت و کوچک کنند 
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :