کرم مخصوص پنجه سگ

تاریخ درج: 1398/10/28
اگر صاحب سگ هستید پس احتمالا می دانید که کرم مخصوص پنجه سگ چیست و چه کاربردی دارد. اگر می خواهید سگ تان سالم و در برابر مواد تحریک کننده محافظت شود ، پس حتما مقداری کرم پنجه را روی پنجه های کوچک او قرار دهید. 
 
- کرم پنجه سگ چیست ؟
کرم پنجه سگ نوعی ماده است که برای محافظت از پنجه سگ و نگه داشتن از آن آبرسانی می شود. هنگامی که پنجه سگ خشک است خصوصا در هوای سرد ممکن است خونریزی و یا حتی منجر به افتادن آن شود. این کرم پنجه ها را مرطوب می کند تا از خونریزی جلوگیری شود. همچنین پنجه ها را از مواد سمی که ممکن است سگ شما هنگام راه رفتن در جاده ها روی آن قدم بگذارد محافظت می کند. مشکل این است که سگ ها گاهی دوست دارند هنگام رسیدن به خانه ، پنجه های خود را لیس بزنند. اگر این کار را انجام دهند ، ممکن است برخی از این مواد شیمیایی را بخورند. با استفاده از کرم پنجه ، پنجه ها آلوده نخواهند شد و درست مثل این است که به سگ اجازه دهید کفش های سگ بپوشد اما بدون چکمه های واقعی. 
 
- انواع کرم
انواع مرطوب کننده زیادی وجود دارد که می توانید در پنجه سگ خود استفاده کنید. به طور کلی انواع مختلفی وجود دارد که می توانید خریداری کنید. در حالی که همه آنها تقریبا تاثیر یکسانی دارند اما در واقع بافت آن و اولویت سگ شماست که این تفاوت را ایجاد می کند. آنها در 5 نوع مختلف کره پنجه ، صابون ، لوسیون، بالم و موم قابل استفاده هستند. 
 
- عناصر تشکیل دهنده کرم
مورد بعدی که باید در هنگام خرید کرم مخصوص پنجه سگ به آن توجه داشته باشید مواد تشکیل دهنده آن است. هرچه مواد طبیعی تر باشند برای سگ شما بهتر است. در واقع شما باید مارکی را انتخاب کنید که بدون هیچ گونه مواد مضر باشد. برخی از موادی که ممکن است بخواهید از آنها اجتناب کنید روغن های معدنی و نفت هستند. بنابراین اگر کرمی از این مواد تشکیل شده بود از خرید آن اجتناب کنید. همچنین از اکسید روی، لیدوکائین، دیکلوفناک، هیدروکورتیزون و کلسیپوتریین خودداری کنید. اگرچه این مواد ممکن است برای انسان بی خطر باشد ، اما برای سگ ها بسیار سمی هستند. برخی از عناصر بی خطر برای سگ ها عبارتند از کره shea ، ویتامین E ، موم زنبور عسل ، روغن نارگیل ، عصاره رزماری و روغن اسطوخودوس می باشد. در کل بهتر است یک کرم گیاهی پنجه سگ را خریداری کنید تا یک ماده شیمیایی.
 
- قیمت و مارک
آخرین موردی که باید در انتخاب کرم مخصوص پنجه سگ باید به آن توجه داشته باشید قیمت و مارک کرم مورد نظر شما می باشد. از آنجایی که شما این محصول را روی پنجه های سگ خود اعمال می کنید ، باید مطمئن شوید که بهترین محصول موجود را خریداری کرده اید. برای خرید بهترین کرم مرطوب کننده پنجه سگ ، شما باید مارک مناسب را انتخاب کنید. باگر در این زمینه تجربه ندارید حتما از یک فرد آشنا و متخصص کمک بگیرید تا موجبات آزار و آسیب سگ نشوید. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه پت
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :