کراتین موی مردان

تاریخ درج: 1398/08/27
شاید این عباتر کمی عجیب به نظر برسد اما بسیاری از مردان نیز به دنبال روش های برای نرم، صاف و پرپشت کردن موهای خود هستند. کراتین موی مردان ازجمله روش هایی است که به آنان در این زمینه کمک کرده و باعث تقویت و نرمی مو می شود.
 
- کراتین چیست ؟
کراتین نوعی پروتئین است که به طور طبیعی توسط بدن انسان تولید می شود و یک ساختار اساسی برای سلول های پوستی ، ناخن ها و مو است. وقتی دائماً از شامپو ، نرم کننده و فرآورده های مو استفاده می کنید ، کراتین در موهای شما تخلیه می شود و منجر به خشکی و زبری موها می شود.
 
- کراتین مو برای آقایان و خانم ها ؟
روش های صاف کردن مو مانند استفاده از کراتین دیگر تنها برای خانم ها نیست. درمان کراتین برای زنان و مردان نیز محبوبیت زیادی پیدا می کند. کسانی که عاشق صاف و حالت داشتن مو به مدت طولانی هستند ، برای اینکه موهایشان صاف، براق و محکم تر شود ، به کراتینه مو نیاز دارند. صاف کردن مو به روش کراتینه می تواند موهای مجعد و بد حالت را در بین آقایان را نیز درمان کند.
 
- مزایای کراتین مو در مردان
در مقایسه با سایر روش های صاف کردن مو، استفاده از کراتین مو بی خطرتر و مؤثرتر است. از جمله مزایای کراتین مو می توان به عدم وجود مواد شیمیایی سمی اشاره کرد که با استفاده مداوم از شامپوها ، نرم کننده ها و فرآورده های مو ، موهای طبیعی کراتین از بین رفته و باعث موهای خشک و سرخ می شوند. این اتفاق می افتد که بسیاری از محصولات مو دارای مواد شیمیایی سمی هستند. با استفاده از درمان کراتین ، خطر مواجهه با مواد شیمیایی وجود ندارد ، زیرا این روش بطور طبیعی فرموله شده است.
همچنین ماندگاری کراتین تقریبا طولانی مدت بوده و می توانید هفته ها از زیبایی موهای خود لذت ببرید. کراتین به محض استفاده، وارد فولیکول های مو می شود و به طور کامل آسیب ها را برطرف می کند. شما برای مدت طولانی تر با یک درمان کراتین از موهای براق و جذاب تر لذت خواهید برد.
آقایان ، به ویژه آنهایی که عاشق مدل موهای بلند هستند ، برای اینکه موهایشان شاداب تر، نرم تر و خوش حالت تر دیده شود ، به درمان کراتین احتیاج دارند. درمان های مو با استفاده از کراتین مطمئناً باعث می شود موهای مجعد و ناعادلانه در بین آقایان محو تر و زیبا تر شود. دقیقاً مانند خانم ها ، مو در میان مردان می تواند تا حد زیادی بر ظاهر آنها تأثیر بگذارد. داشتن موهای سالم و صاف مطمئنا توجه هر زنی که از کنار آن عبور می کند را به خود جلب می کند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :