کاهش وزن با دستگاه های لاغری

تاریخ درج: 1398/10/08
اگر دچار چاقی و اضافه وزن هستید و می خواهید اندام زیبا و جذاب داشته باشید، کاهش وزن با دستگاه های لاغری در کلینیک های زیبایی می تواند به شما کمک کند تا به وزن دلخواه خود دست یابید. اگرچه به نظر می رسد استفاده از این دستگاه ها اثری فوری دارد اما باز هم نیاز است که برای رسیدن به این هدف باید کمی صبور باشید.
 
- دستگاه های لاغری
اگر جز کسانی هستید که تغییر برنامه غذایی و ورزش تاثیری بر لاغری و تناسب اندام شما نداشته است بهتر است از کلینیک های زیبایی کمک بگیرید. این کلینیک ها با استفاده از دستگاه های لاغری رویای کاهش وزن و داشتن اندامی زیبا را برای شما محقق می کنند.در واقع استفاده از هر یک از این دستگاه ها به نوع و بافت چربی و همچنین فرم اندام شما بستگی دارد.کرایولیپولیز، اولترا کویتیشن، رادیو فرکانس RF، لیپوساکشن، لیپوماتیک، اندرمولوژی، هایفوتراپی، ابدومینوپلاستی و ... از جمله روش های کاهش وزن با دستگاه های لاغری در کلینیک های زیبایی به شمار می روند. 
استفاده از برخی از این روش ها بدون بیهوشی و به صورت بی حسی موضعی است به همین به غیر تهاجمی معروف است که عوارض و اثرات جانبی آن نیز بسیار کم می باشد. همچنین این روش ها می توانند به صورت موضعی و در نواحی مورد نظر به شما در کاهش وزن و از دست دادن چربی کمک کنند. برخی از این روش ها به اختصار در زیر توضیح داده شده است :
 
1. لیپوماتیک
لیپوماتیک یک روش کم تهاجمی، امن و بدون عوارض جانبی می باشد که با ایجاد خلا و با استفاده از کمپرس هوا کمپرس باعث از بین رفتن چربی می شود. چرخش 360 درجه لوله قابل ارتعاش کانولا در این روش باعث تخریب بافت چربی بدون آسیب به بافت های دیگر و حرکت چربی در بدن می شود. بر اثر ارتعاش سلول های چربی را از محل اتصال به بافت جدا و سپس بوسیله ساکشن خارج می کنند. فراموش نکنید از بین رفتن چربی در این روش هرگز به معنای سوزاندن چربی نیست بلکه گویی چربی از بدن برداشته می شود.
 
2. RF یا رادیو فرکانس
دستگاه لاغری RF از انرژی RF یا رادیو فرکانسی یکپارچه برای انتقال گرمای عمیق در  لایه های فیبر چربی پوست استفاده می کند. این گرمایش موضعی باعث انقباض فیبری الیاف کلاژن و سلول های چربی و تخلیه آنها می شوند.همزمان مکش حاصل از دستگاه باعث می شود پوست لیفت شده و محکم تر، نرم تر و جوان تر به نظر برسد و در نتیجه سلول های چربی کاهش می یابند و سلولیت از بین می رود. در واقع انرژی RF به پوست نفوذ می کند. همچنین عمق کنترل شده دستگاه لاغری RF به سلول های چربی می رسد و با ایجاد گرمای اصطکاک، دمای منطقه مورد نظر را برای تسریع متابولیسم، کاهش سلول های چربی و از بین بردن سموم بدن از طریق غده عرق و تقویت گردش لنف افزایش می دهد. این عمل  یک عمل زیبایی غیر تهاجمی تناسب اندام است که به مدت 20 الی 30 دقیقه طول می کشد. 
 
3. ابدومینوپلاستی
ابدومینوپلاستی که به صورت تهاجمی و با بیهوشی کامل توسط دو برش در در سمت استخوان لگن تا قسمت شرمگاهی و دیگری در اطراف ناف انجام می شود. از طریق این برش پوست را از عضله شکم جدا کرده و پس از برداشت چربی و کشیدن پوست آن را بخیه می زنند. برای آنکه ظاهر شکم طبیعی باشد ناف به جایگاه قبلی خود باز می گردد. در انتهای این عمل شکمی صاف و کمری باریک خواهید داشت.
 
! نکته
اگرچه کاهش وزن با دستگاه های لاغری به دلیل پیشرفت تکنولوژی عوارض چندانی را به دنبال ندارد اما این روش را به عنوان آخرین مرحله و پس از رژیم غذایی و ورزش در نظر بگیرید. هیچ گاه از لاغری ناامید نشوید و تنها به امحان کردن چند روش بسنده نکنید زیرا تمامی این موارد در کنار هم و با گذشت زمان باعث کاهش وزن و تناسب اندام شما خواهد شد. 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :