چگونگی پهن کردن ابرو به طور طبیعی

تاریخ درج: 1398/10/21
 ابروها یکی از قابل توجه ترین قسمت های صورت هستند که هرچه ضخیم تر باشند زیبایی بیشتری به شما می بخشد.در واقع  ابروهای پهن و ضخیم چهره و شخصیت شما را برجسته می کند. آشنایی با چگونگی پهن کردن ابرو به طور طبیعی به خصوص برای افرادی با ابروهای کم و پراکنده باعث می شود تا بتوانند روند رشد ابرو را تقویت کنند و برای این هیچ چیز نمی تواند بهتر از داروهای طبیعی عمل کند.
 
1. روغن کرچک
از روش های قدیمی و یکی از موثرترین راه حل های ضخیم شدن ابروها است. از آنجا که با پروتئین ، اسیدهای چرب ، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها غنی شده است ، به تغذیه فولیکول های مو کمک می کند. هر روز روغن کرچک را روی ریشه های ابرو خود با نوک انگشتان خود بمالید و ماساژ دهید. آن را به مدت 30 دقیقه نگه دارید و با یک پاک کننده آرایش پاک کنید و صورت خود را با آب گرم بشویید.
 
2. روغن نارگیل
روغن نارگیل به عنوان نرم کننده و همچنین مرطوب کننده عمل می کند و برای بهبود گردش خون بسیار عالی است. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل با پروتئین های طبیعی موجود در مو برای محافظت از آن در برابر شکستن کار می کنند اسید لوریک موجود در آن به عنوان یک ماده ضد میکروبی عمل می کند و از عفونت فولیکول های مو جلوگیری می کند. پروتئین های مختلف و همچنین مواد مغذی مانند ویتامین E و آهن موجود در روغن نارگیل باعث تقویت ابروهای سالم و ضخیم می شوند. شما می توانید هر روز روغن نارگیل را روی ابروها بمالید برای این کار یک گوش پاک کن را درون روغن فرو کنید و ریشه ابرو را با آن ماساژ دهید. آن را یک شبه نگه دارید و صبح صورت خود را بشویید.
 
3. روغن زیتون
یکی دیگر از روش های چگونگی پهن کردن ابرو به طور طبیعی استفاده از روغن زیتون است. روغن زیتون حاوی ویتامین های A و E است که به رشد مو کمک می کند. ویتامین E هر رشته مو را تغذیه می کند در حالی که ویتامین A تولید سبوم ، روغن طبیعی بدن ما را تحریک می کند ، که به رشد مو کمک می کند. برای دیدن نتیجه ایده آل در طی چند هفته و حداقل یک بار در روز انجام دهید. یک قطره روغن زیتون را روی نوک انگشت خود بریزید و آن را روی ابروها ماساژ دهید. آن را برای چند ساعت نگه دارید و سپس با آب بشویید.
 
4. زرده تخم مرغ
موهای ابرو از پروتئین و کراتین تشکیل شده است و تخم مرغ منبع عالی پروتئین است. کراتین ماده اصلی اکثر مکمل های رشد مو است. همچنین زرده تخم مرغ منبع غنی از بیوتین است که به رشد مو کمک می کند. اگر دو بار در هفته از این روش درمانی استفاده کنید ، رشد سریع تری خواهید داشت. برای این کار زرده تخم مرغ را از سفیده جدا کنید. زرده را بزنید تا قوام آن صاف شود. با استفاده از گوش پاک کن یا برس ، روی ابروهای خود بمالید. آن را به مدت 20 دقیقه نگه دارید و با آب گرم بشویید. توجه کنید زرده تخم مرغ ممکن است منافذ را مسدود کرده و منجر به آکنه شود. پس از آن کمتر استفاده کنید.
 
5. آلوئه ورا
آلوئه ورا حاوی ترکیبی به نام آلوئینین است که باعث تقویت رشد مو می شود. این ماده آرایشی شیمیایی شبیه به کراتین بوده از این رو مو را با مواد مغذی خاص خود مجددا تجدید می کند و خاصیت ارتجاعی بیشتری به آن می بخشد و از شکستن آن جلوگیری می کند. ژل آلوئه ورا غیر چسبنده است و به سرعت جذب می شود ، بنابراین می توان روزانه چندین بار استفاده کرد. همچنین آلوئه ورا برای افرادی که سبوم بیش از حد دارند نیز مفید است وباعث میشود از شر چربی بیش از حد خلاص شده و منافذ فولیکول را باز می کند ، بنابراین رشد موهای ابرو را ترغیب می کند. برای رشد دائمی ابروهای ضخیم یا پهن مؤثر است. برای استفاده برگ بیرونی آلوئه را پوست بگیرید و ژل را جدا کنید. ژل را در ابروهای خود ماساژ دهید تا جذب شود.
 
6. لیمو
از آنجا که لیمو سرشار از ویتامین B ، ویتامین C ، اسید فولیک و سایر مواد مغذی حیاتی است ، باعث می شوند موهای ابرو شما خیلی سریعتر از هر ماده دیگری رشد کنند. طبیعی است در هنگام استفاده از لیموها کمی احساس سوزش داشته باشید، اما اگر تحریک همچنان ادامه داشته باشد بهتر است از روش دیگری استفاده کنید. یک تکه لیمو را روی ابروهای خود مالش دهید. بگذارید 20 دقیقه در آنجا باشد و سپس با آب گرم بشویید. بعد از استفاده از این روش درمانی ، ابروهای خود را به مدت دو ساعت در معرض نور آفتاب قرار ندهید ، زیرا می تواند رنگ طبیعی آن را روشن کند.
 
7. شیر
به طور طبیعی شیر از خوبی های زیادی برخوردار است ، به همین دلیل در محصولات مختلف پوست از آن استفاده می شود. شیر حاوی دو پروتئین حیاتی است که به عنوان کازئین و آب پنیر شناخته می شوند. این دو باعث رشد و تحریک رشد موهای سالم می شوند. برای این کار توپ پنبه را در شیر خیس کنید. ابروها را با پنبه به آرامی ماساژ دهید. آن را به مدت 15 دقیقه نگه دارید و با آب بشویید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :