چگونگی فرم دادن موی صاف

تاریخ درج: 1398/06/24
یکی از انواع مو در بین آقایان، موهای لخت و صاف می باشد که میتوانید با آن مدل های مختلفی را تست کنید. در واقع اگر چگونگی فرم دادن موی صاف را بدانید می توانید یک سبک مدرن و کلاسیک را به جای موهای بی نظم و شلخته تجربه کنید. 
 
- عقب زدن موهای صاف
رسمی ترین و کلاسیک ترین مدل مو برای فرم دادن موی صاف این است که موهای خود را به سمت بالا و عقب بزنید. اگر می خواهید با این مدل مو کمی هم مدرن باشید، اجازه دهید موهای تان بلند شود زیرا سبک مدرن در مقایسه با کلاسیک جزییات، ساختار و کنترل بیشتری داشته و تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن می باشد.
برای این مدل بهتر است موهای شما اندکی نم دار بوده و سپس مقداری ژل یا واکس مو در کف دست خود ریخته و آن را روی سر خود پخش کنید و با شانه آن را به عقب برانید. سپس برای ثابت نگه داشتن آن از تافت یا اسپری استفاده کنید. اگر موهای تان فرم نمی گیرد از سشوار کمک بگیرید.
 
- موی بلند 
عقب و بالا زدن موی صاف یکی از بهترین و آسان ترین مدل موها برای موی بلند می باشد زیرا علاوه بر مرتب نشان دادن شما باعث می شود رسمی، شیک و کلاسیک بنظر برسید. 
 
- مدل موی عقب و محو
این مدل مو که به صورت مخروطی در پشت و دو طرف سر است یک نماد مدرن از سبک کلاسیک می باشد. مدل محو در ترکیب با موی بلند بسیار شیک بوده و عالی بنظر می رسد. همچنین می توانید در ان تنوع نیز ایجاد کنید. 
 
- مدل موی عقب با شانه
یکی از مرتب ترین و رسمی ترین فرم دادن موی صاف شانه زدن آن به سمت عقب میباشد که در آن شما پس از زدن ژل یا واکس باید موها را شانه بزنید تا به یک ساختار منظم دست پیدا کنید. این مدل برای محافل رسمی و موقعیت های اداری بسیار شیک و ایده آل است.
 
دقت کنید برای فرم دادن به موهای خود بیش از حد معمول از واکس مو یا ژل استفاده نکنید زیرا چرب وکثیف بنظر خواهد آمد. همچنین مطمئن شوید که این مدل مو به شما می آید یا نه و برای مرطوب دیده شدن موهای تان از ژل مرطوب استفاده کرده و با یک شانه آن را در کل موهای خود پخش کنید. دقت به همین نکات ریز باعث می شود این سبک مو کلاسیک را به زیبایی روی موهای خود تجربه کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :