همه چیز درباره مادلینگ صورت

تاریخ درج: 1398/10/19
مادلینگ صورت و فرم دهی به آن یکی از تکنیک هایی است که به این دسته افراد کمک می کند تا صورتی متوازن و زیبا داشته باشند. در واقع می توان گفت هدف از مادلینگ صورت داشتن چهره ای v شکل یا زاویه دار می باشد که می توان با استفاده از کوچک کردن فک، برجسته سازی گونه و لاغر یا پر کردن صورت به آن دست یافت. 
 
- روش های مادلینگ صورت
روش های زیادی از جمله تزریق ژل، بوتاکس، چربی و لیفت نخ برای رسیدن به مادلینگ صورت وجود دارد البته بسته به فرم چهره و زاویه فک و همچنین صلاحدید پزشک استفاده از هر کدام از این روش ها متفاوت است. بنابراین بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کرده تا با تصویر سازی سه بعدی بتوانید چهره خود را قبل از انجام این تکنیک مشاهده کرده و بهترین تصمیم را بگیرید.
 
- مادلینگ صورت با چربی
مادلینگ صورت با چربی به دلیل استفاده از چربی بدن خود بیمار مزایای بسیاری دارد که از جمله آن می توان به عدم عوارض جانبی، مدت ماندگاری بالا اشاره کرد. این روش برای افرادی که به پرکننده بافت حساسیت دارند و میخواهند چهره فشن و زاویه دار در برخی مناطق صورت مانند گونه، چانه یا فک داشته باشند مناسب می باشد. 
در روش مادلینگ صورت با چربی،پس از گرفتن چربی از بیمار و جداسازی با سانترفیوژ به قسمت هایی از صورت که نیاز به حجیم کردن و برجسته سازی دارد تزریق می شود.در طی این تزریق این نواحی را ضخیم تر و بزرگتر شده و حتی چین و چروک های کوچک روی صورت و اطراف آنها را از بین می رود و با حجم دهی به صورت باعث می شود صورت صاف، یکدست و بدون چین چروک دیده شود و شما را  جذاب و فشن نشان خواهد داد.
 
- مادلینگ صورت با جراحی
مادلینگ صورت با جراحی باعث می شود خطوط فک از گردن جدا شده و صورت زاویه دار و جذاب دیده شود. این به وسیله کوچک کردن فک و چانه انجام می شود که تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. در عمل جراحی کوچک کردن فک، نواحی برجسته استخوان علامت گذاری شده و توسط ابزار مخصوص برش داده می شود. کاندیدای مناسب این عمل افرادی با استخوان فک بیش از حد ضخیم و درشت می باشند که با برش نواحی اضافی فرم آن را اصلاح کرده و به آن زاویه و هارمونی می دهند. این روش به دلیل ایجاد برش های ریز و داخلی هیچ گونه جای اسکاری بر چهره باقی نخواهد گذاشت و باعث می شود بدون کوچکترین عوارضی احساس بهتری از چهره خود داشته باشید. علاوه بر جراحی چانه وفک می توان از لیپوساکشن نیز برای مادلینگ صورت استفاده کرد. این عمل یک گزینه عالی برای کسانی است که غبغب صورت داشته و با کاهش حجم و لیفت در این نواحی می خواهند صورتی با زاویه مناسب داشته باشند. 
 
- نتیجه
در واقع در یک نگاه کلی مادلینگ صورت برای کمک به قرینه سازی چهره و ایجاد تعادل در پیشانی، بینی، گونه و چانه انجام می شود. البته شاید این عمل بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد که مدل ها را به سمت خود جلب می کند اما امروزه بسیاری از افراد نیز از آن برای زیبایی چهره استفاده می کنند. این عمل اغلب با کاهش حجم در مناطق استخوانی یا بافت های برجسته انجام می شود که باعث تغییرات چشمگیر در فرد خواهد شد و درست در نقطه مقابل عمل جراحی کاشت پروتز که هدف آن حجیم سازی بافت ها می باشد قرار دارد. 
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :