همه چیز درباره تاتو خط چشم دائم

تاریخ درج: 1398/06/06
بسیاری از خانم ها به آرایش چشم علاقه بسیار داشته و دوست دارند مژگانی بلند داشته باشد. علاوه بر این دوست دارند خط چشمی که استفاده می کنند دائمی بوده و حتی در زمان خواب و صبح هنگام رفتن به کار پاک نشده و همیشه زیبا و جذاب دیده شوند. تاتو خط چشم دائم راه حلی عالی برای این افراد و مخصوصا کسانی که کشیدن آن برای شان سخت و وقت گیر است می باشد.
 
- مزایا
یکی از بهترین مزایای تاتو خط چشم دائم این است که دیگر نیاز نیست هر روز صبح و پس از شستشو صورت و استحمام، وقتی را برای کشیدن خط چشم صرف کنید. همچنین این روش باعث می شود مژه های شما تیره و پرپشت بنظر برسد. در واقع این تتو باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شده و دیگر نیازی به خرید خط چشم های گران قیمت ندارید.
 
- نحوه اعمال 
برای کشیدن خط چشم دائم باید به یک متخصص ماهر در این زمینه مراجعه کنید تا بخوبی به روند اعمال خط چشم آشنا باشد. برای این کار قبل از هر چیز چشم شما باید عاری از هر گونه مواد آرایشی باشد. پس از طی آن، این ناحیه توسط تکنسین مربوط استرلیزه شده و توسط یک کرم مربوط بمدت 30 دقیقه بی حس می شود تا شما دردی را احساس نکنید. البته آستانه درد در هر شخص متفاوت می باشد. بعد از بی حسی کامل و تست آن، آرایشگر یا تکنسین شما کار خود را شروع می کند. 
 
- نکات مهم
1. به محلی که برای انجام این کار مراجعه می کنید دقت کنید تا تمامی مراحل را به صورت اصولی و بهداشتی برای شما انجام دهد زیرا چشم ها بسیار حساس بوده و با کوچکترین آسیبی دچار عفونت می شوند. بنابراین از تکنسین و آرایشگر خود بخواهید از وسایل نو و استریل استفاده کند.

2. قبل از کشیدن خط چشم از آرایشگر خود بخواهید تا با مداد یا خط چشم، مدلی را که می خواهید برای شما بکشد و روی آن اصلاحات را انجام دهید زیرا با پس از تتو خط چشم دیگر نمی توانید آن را پاک کرده یا مدل آن را تغییر دهید.

3. 24 ساعت قبل از اعمال خط چشم دائم از مصرف الکل و کافئین و داروهای کاهنده خون، آسپرین خودداری کنید. همچنین پس از کشیدن خط چشم  نیز مصرف ویتامین E را برای مدت 2 الی 3 هفته متوقف کنید تا علاوه بر ماندگاری، جای زخم ها نیز بهبود یابد.

4. در هنگامی که روی چشم شما بی حسی گذاشته می شود هرگز چشمان خود را باز نکنید زیرا ورود این مواد به داخل چشم باعث می شود چشمان شما بشدت آسیب دیده و نیاز به درمان داشته باشد.

5. بعد از اعمال خط چشم دائمی به چشم خود دست نزنید و آن را نخارانید زیرا ممکن است باعث زخم یا عفونت شوید. فقط هر روز محل خط چشم را با ویتامین A چشمی چرب کنید تا خشک نشود. این عمل را به مدت دو هفته و هر روز تکرار کنید.

6. فراموش نکنید تتو خط چشم دائم نیز مانند هاشور ابرو و خالکوبی نیاز به ترمیم دارد.بنابراین برای ماندگاری و حفظ فرم خط چشم ترمیم آن را فراموش نکنید.

7. اگر چشم شما پس از اعمال خط چشم دچار تورم و التهاب شد حتما از کمپرس آب یخ در ساعات اولیه استفاده کنید. چشمان خود را ببندید و کمپرس را روی آن قرار دهید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :