هاشور ابرو

تاریخ درج: 1398/10/23
امروزه روش های مختلفی برای فرم دادن به ابرو وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها هاشور ابرو است. افراد به تناسب فرم ابرو و میزان پرپشت بودن آن می توانند یک روش را انتخاب کنند. البته بهتر است در این زمینه با یک فرد آگاه مشورت کرده و روشی را انتخاب کنید که علاوه بر تناسب با چهره ماندگاری بالایی نیز داشته باشد.
 
- نحوه هاشور ابرو 
این روش نیز با بی حسی موضعی و توسط قلم مخصوص میکروبلیدینگ انجام می شود و انواع مختلفی دارد که استفاده از هر یک از روش ها بسته به نوع ابرو شما متفاوت است. یکی از انواع این مدل هاشور ابروی سه بعدی می باشد که در آن ابرو از نظر ارتفاع به سه قسمت تقسیم شده و قسمت تاج و انتهای ابرو به نسبت میانه آن تیره تر می باشد. این مدل تتو ابرو به ابرو ظاهری طبیعی و سه بعدی بخشیده و باعث برجستگی و پرپشت ابرو می شوند و برای کسانی که ابروانی حجیم می خواهند مناسب می باشد.
 
- هاشور تیغ ماهی
از دیگر انواع هاشور ابرو، هاشور تیغ ماهی می باشد که بسیار رایج و پرکاربرد بوده و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. در این نوع از هاشور ابرو ترسیم خطوط رو به بالا بوده و از زمان خواب ابرو جهت آن تغییر یافته و به سمت پایین می باشد و برای کسانی مناسب است که ابروهایی نامنظم با جهت رویش مختلف دارند. این روش یکی از بهترین مدل ها برای برجسته و طبیعی نشان دادن ابرو می باشد. اما بهتر است در هنگام استفاده از این روش دقت کنید تا ارتفاع هاشور ابرو دقیقا هم اندازه با ارتفاع ابروهای خودتان یا کمی بیشتر باشد زیرا دادن ارتفاع بیش از حد به ابرو و کلفت کردن آن به صورت غیر طبیعی باعث می شود ابروهای شما ظاهری مصنوعی و ناخوشایند پیدا کرده و پس از کمرنگ شدن نیز این معضل خود را بیشتر نشان خواهد داد.
 
- کاندیدای مناسب هاشور ابرو
در یک نگاه کلی می توان گفت تتو ابرو به روش ابرو برای کسانی مناسب است که خود زمینه ابرو خوبی داشته و می خواهند نواحی از آن که دچار ریزش، شکستگی و خراش شده است را پر کنند در غیر این صورت این روش گزینه مناسبی برای شما نبوده و کمکی به فرم دادن ابروهایتان نخواهد کرد. 
 
- مراقبت های پس از هاشور ابرو
پس از هاشور ابرو برای اینکه جای سوزن هاشور خراش های داخل ابرو خشک و خشن نشود حداقل به مدت 2 هفته ابروی خود را با پماد چشمی آ.د چرب کنید. علاوه بر این به مدت 3 روز از رفتن به حمام، سونا و جکوزی خودداری نمایید و در صورت لزوم ابروهای خود را  به خوبی چرب کنید.از مصرف ویتامین E اجتناب کنید زیرا این ویتامین به بازسازی پوست پرداخته و با ترمیم پوست باعث عدم نفوذ رنگ به داخل پوست ابرو می شود.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :