نکات مهم درباره کانتور صورت

تاریخ درج: 1398/09/05
یکی از معجزات آرایشی که باعث می شود صورت در عین داشتن آرایش طبیعی و زیبا به نظر برسد کانتور صورت می باشد. اگر می خواهید با استفاده از این ترفند آرایشی عیوب صورت خود را بپوشانید بهتر است با نکات مهم درباره کانتور صورت آشنا شوید. با ما همراه باشید.

- استفاده از مرطوب کننده رنگی
برای اینکه یک زیر ساخت ابریشمی و خوش رنگ روی پوست صورت خود داشته باشید بهتر است مقداری از کرم پودر چند درجه تیره تر از پوست تان یا رنگ مخصوص فوندانت را با نرم کننده در پشت دست خود مانند یک پالت رنگی ترکیب کنید. سپس آن را زیر استخوان گونه و فک، کنار پیشانی و اطراف تیغه بینی به صورت خط مستقیم بکشید. این کار باعث می شود صورت شما باریک تر دیده شود.
 
- کانتور پیشانی
کانتور پیشانی به متعادل شدن چهره کمک می کند بنابراین با استفاده از یک براش و رنگ آماده شده برای کانتور، یک نیم دایره در قسمت پیشانی از انتهای یک ابرو تا انتهای ابرو دیگر و درست در قسمت رویش مو بکشید. محو این قسمت را به انتهای آرایش موکول کنید.
 
- کانتور فک
یکی از نکات مهم درباره کانتور صورت محو کردن غبغب می باشد تا صورت خوش فرم و زاویه دار دیده شود. برای اینکار با یک براش مخصوص خط در امتداد فک بکشید و سپس مرطوب کننده رنگی را روی گردن مالیده و خط فک را به سمت پایین بکشید تا به انتهای گردن برسید.
 
- کانتور بینی
برای کانتور بینی کافی است از باقی مانده رنگ پالت خود استفاده کرده و در اطراف تیغه بینی و نوک آن یک خط نازک U شکل بکشید. برای کشیدن این خط از گوشه داخلی چشم شروع کرده و تا پل بینی ادامه دهید. این کار باعث می شود تا بینی شما باریک و خوش فرم دیده شود.
 
- استفاده از کرم پودر
از دیگر نکات مهم درباره کانتور صورت و برجسته نشان دادن آن استفاده از یک کرم پودر روشن یا همرنگبا پوست در دیگر نواحی باقی مانده صورت می باشد. دقت کنید خطوط تیره و کرم پودر را طوری محو کنید که مرزی باقی نماند. پس از این کار صورت شما باید گندمی- طلایی دیده شود.
 
- استفاده از هایلایتر
در پایان برای درخشان شدن پوست می توانید از هایلایتر در برخی نقاط صورت مانند استخوان ابرو و گونه، نوک بینی و بالای قوس لب استفاده کنید.
 
- تثبیت کننده آرایش
در انتها و برای تثبیت آرایش می توانید از اسپری یا پودر تثبیت کننده استفاده کنید تا آرایش شما براق و تازه باقی بماند. اما اگر محصولات شما کرمی مانند است بهتر است این کار را انجام ندهید چون صورت شما به حالت کیک در خواهد آمد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :