نکات مهم درباره نحوه گذاشتن ریش

تاریخ درج: 1398/08/29
اگر می خواهید مدل ریش های خود را تغییر داده ویا ریش هایی بلند و پرپشت داشته باشید باید با نکات مهم درباره نحوه گذاشتن ریش آشنا باشید. زیرا داشتن ریش بلند باعث خواهد شد که خاص و منحصر به فرد به نظر برسید. با ماه همراه باشید.
 
- علل پرپشتی ریش
یکی از نکات مهم درباره نحوه گذاشتن ریش در این است که آیا به صورت ژنیتکی ریش های پرپشتی دارید یا خیر. اگر جز این دشته از این افراد نیستید بهتر است به متخصص زیبایی مراجعه کرده و از محلول ها و داروهای مخصوص بلند و پرپشت کننده ریش طبق تجویز پزشک استفاده نمایید. البته بلند شدن ریش به صورت ژنتیکی با رشد به کمک دارو و محلول بسیار بیشتر بوده و قابل مقایسه نیست. 
 
- موی گردن
بری از افرادی که رشد ریش و مو در آنها بیشتر است شاهد رویش مو در قسمت جلویی گردن نیز هستند که برای بلندتر به نظر رسیدن ریش از زدن آن صرف نظر می کنند این در حالی است موی گردن جز ریش محسوب نمی شود. یکی از نکات مهم درباره نحوه گذاشتن ریش این است که با زدن موهای زائد در گردن، ریش شما حرفه ای تر به نظر می رسد. در این زمینه تخصصی ندارید بهتر است از یک آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید.
 
- زمان اصلاح ریش
تنها بلند کردن ریش باعث زیبایی و جذابیت شما نخواهد شد بلکه باید بدانید چه زمانی آن را اصلاح و مرتب نمایید. علاوه بر این باید طوری ریش را اصلاح کنید که در برخی مناطق پرپشت تر به نظر برسد. برای این کار از یک برس استفاده کرده و ریش را در لاف جهت خواب ریش شانه کرده و ریش را به مدل دلخواه خود اصلاح کنید. برای حفظ قد ریش هر دو هفته یک بار این عمل را تکرار کنید.
 
- مرتب کردن سبیل
سبیل را باید با توجه به پرپشتی و ضخامت ریش اصلاح نمایید. برای این کار باید موهای سبیل را به سمت پایین و بالای لب شانه کرده و با یک قیچی ریز و مخصوص نسبت به کوتاهی سبیل اقدام کنید.
 
- انتخاب مدل ریش
از دیگر نکات مهم درباره نحوه گذاشتن ریش انتخاب یک مدل مناسب با توجه به میزان رشد ریش می باشد. برای این کار باید یا مدل های مختلفی را تست کرده و یا  از یک آرایشگر کمک بخواهید. زیرا داشتن یک مدل متناسب با چهره شما باعث می شود کم پشتی ریش به خوبی پوشش داده شده و فردی جذاب با مدل ریش خاص به نظر برسید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :