نکات مهم در خرید محصولات مراقبت از پوست مردان

تاریخ درج: 1398/09/02
برخلاف زنان، مردان به سلامت و زیبایی پوست خود کمتر اهمیت می دهند و به همین دلیل اغلب پوستی زبر، خشن و زمخت دارند. اما بهتر است بدانید در بسیاری از فروشگاه ها قفسه ای از اجناس لوکس و ایده آل برای رسیدن به پوستی شاداب و جوان برای مردان وجود دارد که برای یک انتخاب ایده آل بهتر است نکات مهم در خرید محصولات مراقبت از پوست مردان را بدانید.
 
- شناخت نوع پوست
یکی از مهم ترین و اولین نکات مهم در خرید محصولات مراقبت از پوست مردان شناخت نوع پوست می باشد. اغلب مردان به دلیل ترشح پوستی چرب و خشنی دارند به همین اغلب محصولات مراقبت از پوست در آقایان دارای این ویژگی هستند. اگر پوست شما مختلط است یعنی در برخی نواحی خشک و در برخی دیگر چرب می باشد بهتر است به دنبال محصولات ترکیبی باشید اما اگر پوست شما خشک است از مرطوب کننده های قوی استفاده کنید. دقت کنید که به جای استفاده از محصولاتی که برای انواع پوست تهیه و تولید شده اند از محصولی متناسب با پوست خود استفاده نمایید تا با رساندن مواد مورد نیاز پوست باعث شادابی و جوانی پوست خود شوید.
 
- فقط مختص مردان
به عبارت توضیحی "فقط برای مردان" روی محصولات توجه کنید زیرا برخی محصولات دو کاربره بوده و علاوه بر مردان، زنان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از آنجا نوع پوست مردان از اساس با زنان متفاوت است بنابراین از محصولات مراقبت از پوست آقایان استفاده کنید.
 
- توجه به رایحه
از دیگر نکات مهم در خرید محصولات مراقبت از پوست مردان توجه به رایحه آن میباشد. اگر پوست حساسی دارید و یا از محصولات اسانس دار خوشتان نمی آید بهتر است از محصولات بدون بو استفاده کنید. اما اگر حساسیت خاصی ندارید بهتر است در هنگام خرید رایحه محصول را نیز در نظر بگیرید زیرا برخی محصولات علاوه بر شادابی پوست، رایحه ای دلنشین و آرام بخش دارند.
 
- تست کنید
حتما قبل از خرید محصول مورد نظر خود از تستر محصول استفاده کرده و آن را بر روی قسمتی از پوست خود امتحان نمایید تا از میزان حساسیت و رضایت مندی خود آگاه شوید. اگر در فروشگاه یا داروخانه تستر محصول وجود ندارد، یک نمونه کوچک تهیه کرده و پس از تست آن را تهیه نمایید.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :