نکات مهم برای حداکثر تاثیر در عکاسی مینیمالیستی

تاریخ درج: 1398/10/26
مینیمالیسم یک مفهوم بسیار ذهنی در دنیای هنر است، در واقع سبکی یا تکنیکی که با اسراف و سادگی شدید مشخص می شود. تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی باید از قاب خارج شود برای ایجاد یک تصویر قوی تر ، یک تمرین دشوار است. در اینجا نکات مهم برای حداکثر تاثیر در عکاسی مینیمالیستی برای شما وجود دارد که برای گرفتن تصاویر مینیمالیستی باید از آن شروع کنید.
 
1. ترکیب
برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید ، یک رویکرد حداقلی نیاز به خلاقیت زیادی دارد. استفاده از فضای منفی بخشی جدایی ناپذیر از عکاسی مینیمالیستی است. موضوعی که به خوبی جای گرفته باشد لازم نیست بزرگ باشد تا تاثیر بزرگی داشته باشد. تصمیم گیری در مورد خارج شدن از قاب و ایجاد یک تصویر قوی تر می تواند چالش برانگیز باشد و اغلب به تمرین زیادی نیاز دارد تا اینکه به روشی که می بینید تبدیل شود. به جای اینکه حواس پرتی های ناخواسته در پردازش پست، تصمیمات درست را در دوربین بگیرید. استفاده هوشمندانه از عمق میدان نیز با شلیک با دیافراگم به اندازه وسیع (کوچکترین عدد) همانطور که لنز شما اجازه می دهد موضوع شما را از پس زمینه جدا می کند.
 
2. بافت ها و رنگ ها
استفاده از رنگ روشن یا رنگ های متضاد، سوژه های مینیمالیستی عالی را رقم می زند. همین مورد در مورد بافت نیز صدق می کند. بیننده باید بتواند تقریبا بافت را حس کند. گاهی اوقات همه چیز در مورد پیدا کردن زاویه خلاق برای تهیه عکس است. از آزمایش نترسید. مستقیما شلیک کنید ، شلیک کنید یا زیاد ، فریم خود را کار کنید تا زمانی که عکسی را که با شما صحبت خواهد کرد ، بدست آورید.
 
3. خطوط و الگوهای هندسی
یکی از نکات مهم حداکثر تاثیر در عکاسی مینیمالیستی استفاده از خطوط قوی تصاویر قوی است و مکان خوبی برای شروع کار با عکاسی مینیمالیستی با توجه به معماری مدرن پیرامون شما است. خطوط پیشرو و سایر اشکال هندسی می توانند زمینه های بسیار خوبی برای تصاویر مینیمالیستی ایجاد کنند. اگر یک پرنده روی یک خط قدرت انجام شود ، اگر به خوبی انجام شود ، می تواند یک ضربه مینیمالیستی عالی ایجاد کند. تمام مدت فرصت های خوبی در اطراف شما وجود دارد ، فقط باید یاد بگیرید که آنها را ببینید و این به تمرین نیاز دارد.
 
4- گفتن یک داستان
با گفتن داستانی، عکاسی مینیمالیستی خود را به سطح بعدی فشار دهید. عکاسی خیابانی مینیمالیستی چشم انداز شهری جالب با یک عنصر انسانی را به نمایش می گذارد. عنصر انسانی ، هرچند اندک ، به کانون تصویر تبدیل می شود. با این حال ، این پس زمینه جالب توجه عکاس برای گرفتن عکس است. تقارن ، خطوط ، منحنی ها ، سایه ها همگی نقش مهمی در تهیه عکس دارند. گاهی اوقات داستان و محیط به طور خودجوش جمع می شود و کار عکاس این است که آن را ببیند و سریع پاسخ دهد. بارهای دیگر نیاز به کمی صبر و تحمل برای سوژه مناسب برای عبور از قاب است. یک رویکرد حداقلی در عکاسی می تواند در طبیعت و همچنین در یک محیط شهری به کار رود. می توانید در هر مکانی تمرین کنید ، بنابراین از آنجا خارج شوید و خود را به روشی متفاوت برای دیدن با دوربین خود باز کنید
 
منبع:
دسته بندی: آتلیه عکس
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :