نقاط الهام بخش در عکاسی

تاریخ درج: 1398/10/21
عکس ها نقش مهمی در زندگی همه دارند، آنها ما را به گذشته ما متصل کرده و یاد مردم ، مکان ها ، احساسات را در ما زنده می کنند در واقع آنها می توانند به ما کمک کنند تا بدانیم که هستیم. متاسفانه نقاط الهام بخش در عکاسی برای بسیاری از افراد در عکاسی وجود ندارد و فقدان عکس و یادداشت ها توسط افراد مراقبت كننده به شدت احساس می شوند.
 
1. خلاقیت و تخیل
عکاسی ، برای همه اهداف نوعی هنر است. بنابراین ، به یک ذهن خلاق و تخیل فراوان نیاز دارد. یک عکاس خوب باید بتواند به چیزی معمولی نگاهی فوق العاده داشته باشد تا برای آنچه می بیند تفسیری زیبا پیدا کند و آن را در عکس های زیبا و معنی دار منتقل کند.همانطور که ممکن است قبلاً شنیده باشید ، ترکیب همه چیز در عکاسی است. مطمئناً برخی از قوانین اساسی ترکیب می تواند شما را راهنمایی کند ، اما در پایان، خلاقیت و تخیل یکی از بهترین نقاط الهام بخش در عکاسی است.
 
2. چشم برای جزئیات
یک عکاس خوب باید چشم به بسیار جزیی از جزئیات داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که همه عناصر موجود در عکس - نورپردازی ، ترکیب ، موضوع و هر چیز دیگری که در آن قرار دارد - با هماهنگی و هماهنگی برای انتقال دید درست یا پیام مناسب کار می کنند. عناصر اصلی تشکیل دهنده عکس روشنایی، ترکیب بندی، داستان گویی و  هیجان است. حتی ریزترین جزئیات می تواند یک عکس را بسازد یا خراب کند. بنابراین داشتن چشم به جزئیات و دقیق بودن هنگام بررسی هر یک از عناصر برای اطمینان از انسجام بودن ، در تهیه یک عکس کامل بسیار مهم است.
 
3. صبر و انعطاف پذیری
مهم نیست که چقدر سعی می کنید هر متغیر را کنترل کنید اما گاهی اوقات آنگونه که می خواهید پیش نمی رود. روزهایی خواهد بود که مدل یا مشتری شما مشکل داشته یا دوربین شما نتیجه مطلوب را به شما نخواهد داد و البته ، مواقعی وجود خواهد داشت که فقط برای گرفتن یک عکس کامل باید یک میلیارد عکس بگیرید.  در هر زمینه عکاسی که ممکن است در آن حضور داشته باشید ، صبر همیشه یک کیفیت اساسی است. شما باید به اندازه کافی صبور باشید تا منتظر نور مناسب باشید. شما باید به اندازه کافی صبور باشید تا با کودکانی که گریه می کنند ، حیوانات بیش فعالی و مشتری های دشوار مقابله کنید. و مهمتر از همه ، شما باید به اندازه کافی صبور باشید تا تلاش کنید وقتی به سادگی نمی توانید عکس مناسب بگیرید. علاوه بر صبر ، شما باید انعطاف پذیر نیز باشید. این دو ویژگی با هم به دست می آیند - شما باید به اندازه کافی صبور باشید تا با هر کاری که پیش می آید ، مقابله کنید و باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید تا از شرایط نامطلوب بهترین استفاده را ببرید.
 
4. مهارت های مردمی
عکاس حرفه ای بودن به معنای کار با افراد است - خواه مشتری باشد ، یک مدل باشد یا حتی یک عکاس دیگر. بنابراین ، داشتن یک عکاس خوب به مهارت های خوب افراد نیاز دارد. برای به دست آوردن مشتری و مشارکت نیز باید نحوه برقراری ارتباط موثر با دیگران را بدانید. وقتی از مردم عکاسی می کنید ، دانستن چگونگی گرفتن عکس خوب به سادگی کافی نیست. شما همچنین باید بدانید که چگونه با افراد خود ارتباط برقرار کنید تا احساس راحتی کنید ، آنها را به همکاری نزدیک کنید یا تمام احساسات مناسب را از آنها بیرون بکشید.
 
5. شور
شور از دیگر نقاط الهام بخش در عکاسی است که یک عکاس خوب را از بقیه جدا می کند. هنگامی که نسبت به آنچه انجام می دهید اشتیاق دارید ، همیشه در کارتان می درخشید. برای ساختن آن به عنوان یک عکاس حرفه ای وقت و تلاش زیادی می کشد ، و کسانی که موفق می شوند و موفق می شوند نام خود را بسازند ، کسانی هستند که واقعاً علاقه مند به حرفه خود هستند.
منبع:
دسته بندی: آتلیه عکس
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :