نحوه فرم دادن به ریش

تاریخ درج: 1398/10/08
یادگیری نحوه فرم دادن به ریش یک هنر است که به نظم و انضباط و آزمایش زیادی نیاز دارد. هیچ کس فرم ریش شما را بهتر از شما نمی داند ، بنابراین توصیه می کنیم محصولات و روش های مختلف را تست کنید زیرا ریش دوباره رشد می کند.
 
- شکل ریش خود را پیدا کنید. 
صورت های گرد به ریش های کامل تری نیاز دارند تا حتی نسبت متناسب داشته باشند و چهره های باریک نیاز به یک ریش ساده مانند ته ریش دارند. برای این کار موهای ریش خود را در یک جهت بکشید. با توجه به فرم و طول ریش بهترین وجهی از ریش که به صورت شما می آید را انتخاب کنید. برای ریش های بلند بهتر است آن را صاف کنید. همچنین  هر مویی که روی گونه های شما بالاتر از خط ریش شما ظاهر می شود را بردارید. اطراف لب ها را لمس کنید ، و مطمئن شوید که هیچ مویی روی آنها وجود ندارد.
 
- نحوه ایجاد تناسب با چهره و مو
اگر چهره ای بسیار باریک دارید، ریش بلند و پرپشت به نوعی قدرت بیش از حد است و برای شما زیبا به نظر نمی رسد. اما اگر صورت پهن و پری دارید ، می توانید از این مدل ریش بهره ببرید. دقت کنید فقط ریش را متناسب با ساختار استخوان خود فرم دهید. در واقع ریش شما باید متناسب با موهای سر شما نیز باشد. هماهنگی و تقارن باعث زیباتر به نظر رسیدن شما می شود. بنابراین داشتن موهای کم پشت و ریش بلند این تعادل را بر هم زده و متناسب نیست. 
 
- نحوه پیرایش ریش
برای فرم دادن به ریش ابتدا با استفاده از یک شانه دندانه درشت آن را شانه کنید. اگر از طول ریش خود راضی هستید می توانید تنها از یک جفت قیچی در قسمت انتهایی استفاده کنید تا مرتب شود. استفاده از گیره برای این کار بسیار آسان است و می توانید بخش عمده ای از ریش را بردارید تا خیلی سنگین به نظر نرسد. با طولانی ترین قسمت ریش شروع کنید تا زمانی که طول مناسب برای شما پیدا کنید.
 
- شکل دادن به جوانب ریش
اگر دارای یک ریش کامل در حال رشد هستید لازم است که موهای سر خود را نیز بلند کنید. همچنین برای جوانب ریش بهتر است دقت کنید، بسیاری از مردان به اهمیت ندانی نمی دهند و به موها اجازه می دهد تا بیش از اندازه طولانی رشد کنند. اگر نمی توانید این مناطق را به خوبی پیرایش کنید بهتر است از یک آرایشگر حرفه ای کمک بگیرید تا یک نوار خوب بالای ریش ایجاد کنید. با گرفتن فقط کمی مو در پل بین خط موی خود و ریش خود شروع کنید تا اینکه یک طول قابل قبول پیدا کنید. 
 
- اصلاح خط گردن
هدف برخی از مردان  از اصلاح ریش داشتن یک ظاهر طبیعی تر می باشد. با این وجود و با هر نوع فرم برای ریش اصلاح گردن یک اصل اساسی است. اصلاح  بیش از حد این منطقه می تواند مسئله ساز باشد و باعث می شود شما غیر طبیعی و بیش از حد مصنوعی به نظر برسید.
 
- اصلاح سبیل
برای اصلاح و فرم دادن به سبیل های خود بهتر است اطمینان حاصل کنید که سبیل به مقدار زیاد بالای لب نمی رود. برای این کار می توانید از قیچی گرد استفاده کنید - همان قیچی گرد که برای کوتاه کردن موهای بینی خود استفاده می کنید خوب است که بتوانید قسمت لب فوقانی را نیز کوتاه کنید.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :