نحوه حالت دادن موی فر در مردان

تاریخ درج: 1398/10/11
شاید برای خیلی از افراد نحوه حالت دادن موی فر در مردان کمی عجیب باشد اما نگران نباشید خوشبختانه با استفاده از محصولات و ابزار مناسب مردانه می توانید به این مهم دست یابید.  البته این حالت مجعد و فر خود را با کوتاهی بیشتر نشان می دهد اما این آموزش به شما نشان می دهد که حالت دادن مدل موهای موج دار یا فرفری با موهای ضخیم و مستقیم چقدر ساده است.
 
- ابزار مورد نیاز 
نحوه حالت دادن موی فر در مردان بسیار ساده و آسان است به طوری که شگفت زده خواهید شد. با این حال برای فر کردن موهای کوتاه ، متوسط و بلند مردان ، چند محصول اصلی مورد نیاز یک اسپری محافظت در برابر حرارت ، اسپری نمک دریا و سشوار شماست. 
 
- شستشو مو
موهای خود را بشویید. به خصوص مبتدیان، به موهای تمیز و مرطوب نیاز خواهید داشت. موهای مرطوب به طور کلی سبک تر بوده و مدیریت آن راحت تر می شود. به علاوه اسپری نمک دریا روی موی مرطوب بهتر کار می کنند. موهای خود را با یک شامپو و نرم کننده با کیفیت بالا  بشویید و پس از گرفتن آب آن به وسیله، از اسپری محافظ گرما استفاده کنید. استفاده از اسپری محافظت از گرما نه تنها موهای شما را از آسیب گرما عایق می کند ، بلکه به شما امکان می دهد موهای شما سریع تر خشک شود.
اسپری نمک دریایی نیز به حالت دادن موی موج دار یا فرفری کمک می کند. برای توزیع یکنواخت ، موهای خود را از ریشه بلند کرده و اسپری کنید. اسپری نمک دریا به افزودن موج بافتی و فرهای طبیعی به موهای شما بسیار کمک می کند.
 
- خشک کردن مو
 پس از آماده شدن مو و استفاده از اسپری محافظ گرما و نمک، زمان آن رسیده است که از یک خشک کن خوب برای فر نگه داشتن موهای خود استفاده کنید. اگر سشوار شما پیوست دیفیوزر دارد، حتما از آن استفاده کنید تا گرما به طور مساوی در سر شما پراکنده شود. این امر باعث افزایش گرما برای افزایش تاثیر پیچش یا حلقه زنی ، اضافه کردن حجم و به حداقل رساندن یخ زدگی و آسیب گرما می شود. 
 
- نحوه سشوار کشیدن
یکی از ترفندهای حالت دادن موی فر در مردان این است که از پایین به بالا با سشوار موهای خود را خشک کنید. در حین قرار دادن گرما روی قسمت های مختلف ، از دست دیگر خود استفاده کنید تا گرما را در کل سر پخش کرده و  بتوانید اسپری نمک دریا را فعال کنید. هرچه موهای شما خشک تر می شوند به  اسپری نمک بیشتری را برای بخشیدن ظاهری نرم تر به مو نیاز دارید. 
 
- ایجاد فر باز
شما می توانید رشته های کوچکی را روی انگشت خود پیچیده و گرما را مستقیما بر روی مو اعمال کنید تا سبکی جدید از فر روی موهای خود ایجاد کنید. اگر بخش های خاصی هنوز موج دار نیستند ، می توانید مجددا از اسپری نمک دریا استفاده کرده و در صورت لزوم خشک کنید.
 
- استفاده از پودر حالت دهنده
در انتها برای نگه داشتن حالت مو به کار خود پایان دهید. برای این کار هنگامی که موهای شما خشک است ، از یک پودر حالت دهنده مو یا کرم پودر روی موی خود استفاده کرده تا فرهای خود را در جای خود نگه دارید. در این مرحله برای احساس راحتی بیشتر موهای خود را با انگشتان خود حالت دهید تا ظاهر دقیق مورد نظر خود را به دست آورید
 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :