نحوه انتخاب کرم پودر

تاریخ درج: 1398/10/29
از آنجا که فرمول کرم پودرهای مایع و کرمی همچنان در حال تکامل و تغییر هستند. در نحوه انتخاب کرم پودر باید بدانید کدام محصولات روی پوست شما بهتر کار می کنند. علاوه بر این بهتر است بدانید کرم پودر مایع بهتر از پودری عمل می کند یا خیر؟ کدام یک قدرت ماندگاری دارد؟ این مواردی است که جوانب مثبت می گویند شما باید در مورد انتخاب محصولات مناسب بدانید و نحوه استفاده از آنها در کنار هم برای یک پایان طولانی و بی عیب و نقص.
 
- براق یا مات ؟
ابتدا دانستن ظاهر مورد نظر برای کمک به شما در تعیین بهترین فرمول به شما کمک می کند. در انتخاب کرم پودر برای داشتن ظاهری مات بیشتر یک پایه پودری از پوشش مات پوشش کمتری دارد و سریع تر از یک فونداسیون مایع استفاده می کنید ولی اگر عجله دارید می تواند عالی باشد. یک فونداسیون مایع معمولا پوشش بیشتری را ایجاد می کند و یک پایان آب و هوا و درخشان را فراهم می کند. شما می توانید از یک فونداسیون پودر بر روی یک مایع استفاده کنید.
 
- نوع پوست
یک قاعده اساسی در نحوه انتخاب کرم پودر این است که از نوع پوست خود شروع کنید. پایه های پودر برای پوست های روغنی، ترکیبی و یا افرادی که مات را ترجیح می دهند بسیار عالی است. این ها ساده ترین و سریع ترین فرمول مورد استفاده نیز هستند. اگر مبتدی هستید یا به چالش کشیده اید ، به دنبال نوع پودری باشید.
برای پوست های خشک یا بالغ ، پایه های مایع یا کرمی می توانند پوشش کامل تر و ترکیبی تری ارائه دهند. پایه های مایع می توانند از پوشش بالاتری برخوردار باشند و حاوی ترکیباتی هستند که رنگدانه ها کمک می کنند تا بر روی پوست راحت تر پخش شوند. آنها همچنین حاوی مواد مرطوب کننده و نرم کننده هستند که به آبرسانی و نرم شدن پوست کمک می کند.
در حالی که کرم پودر مایع برای مخلوط کردن و آبرسانی بسیار عالی هستند. همین مواد باعث می شود که کار با آن راحت تر باشد. 
فرمول های جدید پودری نیز بدون در نظر گرفتن این مسائل مربوط به پایداری و دوام نسبت به پایه مایع را آسان تر می کند. کرم پودری با بیس پودری می توانند کاملا پیشرفته باشند. توسعه رنگدانه های برخی از خواص پایه های مایع را در پودری وجود دارد. همچنین رنگدانه های موجود با لایه ای از سیلیکون یا مواد دیگری که باعث بهبود کارایی می شوند نحوه احساس آنها بر روی پوست شما و افزودن خاصیت ساییدگی طولانی افزایش می دهد.
 
- مزایای انواع کرم پودر
هنگام استفاده از انواع دیگر لوازم آرایشی بر روی محصولات مایع، حتما به فونداسیون زمان کافی برای خشک کردن بدهید ، در غیر این صورت می تواند پوسته و ناهموار شود. بهترین شرط شما این است که قبل از استفاده از آن را روی صورت خود تست کنید. 
یک قانون ساده برای به خاطر سپردن مزایای کرم پودر این است که مایعات ماندگاری و پوشش بیشتری دارند. حتی اگر پایه مورد نظر شما یک پایه پودری باشد جوانب مثبت آن بعد از استفاده از کرمی یا مایع بیشتر است. اگر عاشق کرم سرخ ،یاکانتوری هستید ، ابتدا آن را بمالید و بعد از آن پایه پودری خود را استفاده کنید. این به محصولات بستگی دارد ، اما خشک شدن تالک ها سخت تر از یکدیگر هستند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :