نحوه اصلاح صورت با ماشین ریش تراش

تاریخ درج: 1398/10/05
خواه برای اولین بار اصلاح می کنید ، یا طرفدار آن هستید ، نکاتی در مورد چگونگی نحوه اصلاح صورت با ماشین ریش تراش برای صورت صاف و راحت وجود دارد. اگرچه این کار بسیار ساده است اما هنوز بحث بی پایان درباره چگونگی انجام درست آن وجود دارد. با ما همراه باشید.
 
1. آبرسانی
اولین قدم برای کمک به به حداقل رساندن لک ها ، بریدگی ها و سوزش ها در هنگام تراشیدن ، آبرسانی پوست است. توصیه می کنیم بلافاصله بعد از استحمام یا حتی در حمام صورت خود را اصلاح کنید. آبرسانی موهای صورت شما را نرم می کند و باعث می شود راحت تر تیغ بریزد. برای از بین بردن روغن ، خاک و پوست مرده از اسکراب صورت یا شستشوی پوست استفاده کنید و پوست خود را برای اصلاح راحت آماده کنید.
 
2. استفاده از کرم اصلاح 
یک ژل اصلاح یا کف روی صورت خود بمالید و آن را در همه قسمت ها پخش کنید تا با آبرسانی به موها باعث بهبود و سر خوردن تیغ ​​و همچنین محافظت در برابر تحریک شوید. در اینجا باید بدانید که بین کرم اصلاح و ژل های اصلاح و فوم ها چه تفاوتی وجود دارد و به چه چیزی احتیاج دارید.
 
3. بررسی تیغه ها
نوارهای روغن کاری را بررسی کنید. اگر به نظر می رسد پژمرده یا فرسوده است ، یا اگر تیغ ها هنگام تراشیدن احساس زبری و کسل کنندگی دارید، ممکن است زمان کارتریج جدید باشد. 
 
4. اصلاح سبک و ملایم
از ضربه های سبک و ملایم استفاده کنید و به ماشین خود اجازه دهید تا کار خود را انجام دهد زیرا اغلب ماشین ها انعطاف محور است که با خطوط صورت شما سازگار است.
 
5. شستشوی تیغه ها
تیغه های خود را اغلب بشویید. به یاد داشته باشید ، بدون کرم اصلاح و یا همان لکه را بیش از حد نزنید ، زیرا این می تواند باعث تحریک شود. ضربه زدن به تیغه در مقابل سینک می تواند به قطعات ماشین و تیغه شما آسیب برساند.
 
6. اصلاح در جهات مختلف
موهای صورت از جهات مختلفی رشد می کنند ، بنابراین در روزهای متفاوتی می توانید موهای خود را در جهات مختلف اصلاح کنید. اصلاح کردن در جهتی که احساس راحتی بیشتری دارید بهتر است. تیغه های پیشرفته به شما کمک می کند تا یک اصلاح راحت انجام دهید.
مرحله 7Edge با اصلاح دقیق.
 
7. استفاده از مرطوب کننده یا افترشیو
در انتها صورت خود را با آب خنک بشویید و آن را خشک کنید. استفاده از لوسیون بعد از مرطوب کننده که حاوی کره کاکائو و شی باتر باشد مفید تر است. برای اینکار آن را روی پوست صورت خود مالش دهید تا پوست شما نرم و راحت شود. افترشیو مناسب نیز باعث آبرسانی و محافظت پوست در برابر آسیب خواهد شد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :