نحوه استایل کردن موی کوتاه

تاریخ درج: 1398/02/03
امروزه برخلاف گذشته داشتن موی کوتاه مد بوده و بسیاری از سلبریتی ها نیز استایل کردن موی کوتاه را بیشتر می پسندند. این مدل مو به تنهایی خاص و زیبا نیست بلکه رنگ و استایلی که برای موهای خود انتخاب می کنید باعث می شود تا خاص و جذاب بنظر برسید. در واقع موهای شما با قدی متوسط بسته به استایل کردن شما می تواند به بهترین شکل نشان داده شود. با ما در مجله اینترنتی ونیز همراه باشید تا شما را با استایل کردن موی کوتاه به بهترین شکل آشنا کنیم.
 
1. لخت و درخشان :
اگر ریشه موهای شما زود رشد می کند و یا در بازه کوتاه دچار موخوره می شوید، این مدل بهترین گزینه برای شما می باشد. دقت کنید که هر 6 هفته یکبار پایین موهای خود را کوتاه و منظم کرده و برای درخشان شدن آن نیز از روغن آرگان یا زیتون استفاده نمایید.

2. دم اسبی نامنظم :
یکی از مدل های استایل کردن موی کوتاه، بستن آن است. اما از آنجا قد مو در بالا و پایین مو یکسان است بستن همه مو امکان پذیر نمی باشد، بنابراین شما می توانید با کش مو یا کلیپس ترند به شکل نامنظم و شلوغ موهای خود را دم اسبی کنید. همچنین اطراف دم اسبی را نیز بصورت نامنظم و چتری استایل کنید. این مدل در عین شلوغی و نامنظم بودن بسیار جذاب است.
 
3. گوجه ای دوتایی (دابل بانز) :
استایل کردن مو کوتاه یکی از سخت تترین استایل های مو می باشد. یکی از بهترین مدل ها برای این مدل مو این است که بصورت گوجه ای با یک جفت کش فانتزی و پاپیون دار آن را در دو طرف بالای سر بسته و قسمت های پایین که کوتاه تر است را به شکل صاف رها کنید.

4. فرق وسط با کلیپس :
اگر هیچ ایده ای برای موهای کوتاه خود ندارید می توانید مانند بلاحدید موی خود را فرق وسط باز کرده و با یک گیره یا کلیپس آن را ببندید.
 
5. حالت دار :
اگر موهایی با قد متوسط دارید و نمی خواهید آن را فر کنید، می توانید موهای خود را حالت داده و شیک و جذاب باشید. برای این کار می توانید از بابلیس استفاده کرده و برای حفظ حالت آن تافت مو را فراموش نکنید.

6. موی خیس :
این مدل مو با کوتاه کردن پایین موها به شکل تیز و نامرتب بسیار جذاب می باشد. برای خیس نشان دادن موی خود می توانید از موس، کرم مو و حتی روغن های مو استفاده کرده و متفاوت بنظر برسید.

7. چتری بلند :
اگر چتری های شما بلند شده است و با بقیه قسمت های مو هم قد است می توانید قسمت های جلویی موهای خود را با یک سنجاق نگین دار پیچ داده و ببندید. این نوع استایل کردن موی کوتاه صورت شما را باز کرده و شما را شیک و مرتب نشان می دهد.

8. براشینگ کلاسیک:
اگر مدل موی کوتاه و شلوغ را دوست ندارید و در عین حال می خواهید شیک و مرتب باشید، موهای خود را با یک شانه گرد به سبک کلاسیک و دهه 60 سشوار کنید. این مدل موی کلاسیک بهترین گزینه برای مهمانی های رسمی می باشد. 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :