موس صورت و کاربرد آن در آرایش

تاریخ درج: 1398/12/12
بر هیچکس پوشیده نیست که فوندانت نقش اساسی در آرایش روزانه ما دارد. یک ظاهر صاف و یکدست آرایش را بی حد و حصر زیبا می کند. اما پیدا کردن پایه و اساس مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد. علاوه بر این یافتن پایه و اساس مناسب که به تن پوست ما نزدیکتر باشد کاری دشوار است. در این میان موس صورت معروف به عنوان پایه شلاق ، مورد توجه بسیاری است زیرا وزن بسیار کمی دارد و از نظر کاربرد صاف و یکدست به راحتی ترکیب می شود.
 
- موس صورت چیست ؟
موس صورت جدا از فونداسیون مایع یا پودر ، بافت منحصر به فرد خود را دارد که احساس سبک و مطبوع بر روی پوست دارند اما هنوز هم یک مات مینی تولید می کنند. این فوندانت  گزینه ای عالی برای افرادی که پوست خشک یا بالغ دارند محسوب می شود. خوشبختانه استفاده از موس کار سختی نیست و به شما امکان می دهد تا به راحتی به ظاهری تمیز و مات دست یافته و برای کل روز آماده باشید. در واقع اگر تمایل به آرایش ماندگار و حتی پوست و ظاهر مناسب و بی عیب و نقص دارید موس صورت نوعی فونداسیون محسوب می شود که برای پوست طبیعی و روغنی مناسب عمل می کند. این کرم حاوی حباب میکرو هوا است که استفاده از آن را برای صورت شما بسیار آسان می کند. سبک و کرکی است و با لایه بندی بدون اینکه سنگینی روی پوست باشد ، پوششی را که می خواهید ایجاد می کند.
 
- پوست مناسب موس صورت
اگر پوست روغنی دارید ، از یک پایه بدون مات یا مات مانند موس صورت استفاده کنید. اینها یک پوشش یکنواخت و بدون درخشش و ظاهری صاف و مات به وجود می آورند و شما را برای مدت طولانی تری درخشان می کند. برخی از آنها برای خشکی پوست نیز کار می کنند فقط کافی است قبل از مصرف مقداری از آن را با کرم مرطوب کننده صورت ترکیب کرده و روی صورت خود بمالید تا علاوه بر یک پوشش سبک، پوست خود را نیز از خشکی نجات دهید. اما به طور کلی بیشترین کاربرد موس صورت برای پوست های چرب و روغنی می باشد تا بدون تعریق آرایش صورت را به مدت طولانی ثابت نگه دارد.
 
- مزایای موس صورت
موس صورت دارای پایه و اساس طولانی مدت و فرمولاسیونی منحصر به فرد پودری مات و ابریشمی است که برای یک پایان مات و بی نقص و تمرکز 16 ساعته بر روی پوست می چسبد. همچنین این محصول کاملا تست شده و هیچ گونه حساسیت و آلرژی در پوست ایجاد نمی کند و افرادی با پوست های حساس نیز می توانند از ان استفاده کنند. علاوه بر این کاملا سبک بوده و شما در طول روز احساس سنگینی روی پوست خود نخواهید کرد. برای استفاده نیز کافی است آن را روی پوست خود بمالید و با استفاده از نوک انگشتان یا براش مخصوص آن را مخلوط کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :