معیارهای زیبایی در مردان

تاریخ درج: 1398/06/17
همیشه و در همه جا صحبت از زیبایی خانم ها و عوامل موثر در آن است ولی ما اینبار می خواهیم شما را با معیارهای زیبایی در مردان آشنا کرده و به شما بگوییم چه عواملی باعث می شود یک مرد زیبا و جذاب بنظر برسد. اگرچه این معیارها قطعی نیست اما معیارهایی است که بیشتر مورد توجه قرار داشته و به آن تاکید شده است.
 
1. چهره جذاب و مردانه
از معیارهای زیبایی مردان داشتن چهره ای جذاب و مردانه می باشد. چهره ای جدی، با ابهت با ابروهای نزدیک و گره خورده و چشمانی پر قدرت از جمله عواملی است که شما را جذاب تر نشان دهد.
 
2. ته ریش
یکی از انواع مدل ریش که امروزه بسیار ترند شده است و باعث می شود چهره شما جذاب، قدرتمند و در عین حال دوست داشتنی و مهربان بنظر برسد ته ریش می باشد. در واقع این تضاد چهره جدی و ذات مهربان است که باعث می شود بیش از پیش دیده شوید و جذابیت شما دوچندان شود. برای داشتن ته ریش می توانید از ماشین ریش تراش و یا از آرایشگر خود کمک بگیرید.
 
3. اجزای صورت 
در مردان شاید زیبایی به اندازه تناسب اجزای صورت مهم نباشد. مردانی با لبانی زیبا، گونه های استخوانی، چشمانی متوسط و گیرا و نه رنگی با بینی در حالت طبیعی بسیار جذاب تر از مردان زیبا هستند.
 
4. مو پرپشت و حالت دار
یکی از مهم ترین معیارهای زیبایی در مردان، داشتن موهایی پرپشت، مشکی و فرم پذیر می باشد که می تواند بر شخصیت آنان اثر می گذارد. هیچ کس یک مرد با موهای بلند و نامرتب را دوست ندارد بنابراین اگر موهای شما بلند است سعی کنید به ان فرم داده و مرتب باشید. این مدل مو در ترکیب با ته ریش جذابیت یک مرد را دوچندان کرده و باعث می شود در هر جمعی توجه همگان را بخود جلب کنند.
 
5. قد و اندام
یک از اولین چیزهایی که بعد از دیدن چهره توجه دیگران را به خود جلب می کند قد و اندام است. زیبایی یک مرد قد بلند بیش از یک مرد قد کوتاه دیده می شود اما اگر قد کوتاهی دارید نگران نباشید می توانید با رعایت دیگر معیارهای زیبایی، جذاب دیده شوید. اما اگر قد شما بلند است با کمک باشگاه های بدنسازی به بدن خود فرم دهید تا بتوانید تمام معیارها را با هم در خود داشته باشید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :