مزایای استفاده از پرایمر

تاریخ درج: 1398/12/11
از بهترین مزایای استفاده از پرایمر این است که آرایش شما صاف می شود و به راحتی ترکیب می شود. به علاوه برهم ریخته یا لکه دار نمی شود. Primer به آرایش شما چیزی را می دهد که باید آرایش به وسیله آن نگه داشته شود و به ماندگاری بیشتر کمک می کند. 
 
- آیا پرایمر برای شما مناسب است ؟
پرایمرها معمولا فرمول های ژل بدون کاربرد دارند. آنها درخشندگی بیش از حد را کنترل می کنند و برای خانم هایی با پوست روغنی یا ترکیبی ایده آل هستند. پرایمر آرایشی همچنین می تواند در پوست حساس یا خشک نیز استفاده شود ، زیرا ضمن آرام کردن التهاب ، آن را آبرسانی و تغذیه می کند. علاوه بر این ، بسیاری از آنها حاوی SPF هستند که پوست شما را از اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.
 
- پرایمر و لزوم استفاده از آن
نظرات مختلفی در مورد استفاده از پرایمر آرایش وجود دارد. برخی می گویند این صرفا اتلاف وقت بوده و غیر ضروری است ، در حالی که برخی دیگر معتقدند که این در واقع جنبه اساسی کاربرد آرایش بی عیب و نقص به طور کلی است. هر زن می خواهد پوستی بی عیب و نقص داشته باشد و نقش پرایمر توسط افراد مختلف درک می شود. با این وجود ، جدا از استفاده از لایه بردارها ، مرطوب کننده ها ، کرم های شبانه و روز و پایه های باکیفیت با مواد اضافی که گفته می شود ظاهری بی عیب و نقص و چهره ایده آل پوست را تضمین می کند ، استفاده از یک پرایمر آرایش نیز مهم است. 
 
- مزایای پرایمر آرایش
همانطور که گفتیم پرایمر پایه آرامی برای آرایش شما ایجاد کرده و رنگ پوست را یکدست می کند و نقص ها را برطرف می کند. علاوه بر این التهاب و قرمزی را کاهش داده و پوست را آبرسانی و تغذیه می کند. همچنین روغن و درخشش را کاهش و به پر کردن چین و چروک و خطوط ریز کمک می کند و باعث می شود منافذ کوچکتر به نظر برسد.
 
- نحوه استفاده از پرایمر
استفاده از یک پرایمر آرایش یک سطح صاف و پوستی بی عیب و نقص ایجاد می کند. برای استفاده بعد از زدن مرطوب کننده آن را بمالید ، اما قبل از اینکه پایه خود را استفاده کنید این عمل را انجام دهید. پرایمر خود را در تمام صورت و یا فقط در مناطقی مانند بینی ، چانه و پلک ها بمالید. مقدار بسیار کمی استفاده کنید و با نوک انگشتان روی پوست خود بمالید ، کاملاً مخلوط کنید. قبل از قرار دادن پرایمر خود چند دقیقه صبر کنید تا اجازه دهید تا آغازگر جذب شود و یک سطح صاف ایجاد کند.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :