مدل موهای محبوب مردان

تاریخ درج: 1398/09/07
از آنجا که مردان معمولا مدل موی خود را تغییر نمی دهند به محض به وجود آمدن یک استایل جدید برای مو از آن استقبال کرده و می خواهند فرم موی خود را به روز کنند. اما برخی مدل موهای محبوب مردان در طول زمان ثابت مانده و طرفداران خاص خود را دارد.
 
1. مدل موی پف دار
یکی از مدل موهای محبوب مردان که استایل خاص و جذاب را برای آنان به ارمغان می آورد مدل موهای حجیم و پف دار در بالای سر می باشد. برای این مدل باید کناره های مو کاملا تراشیده شود.
 
2. موی نامرتب
این مدل مو کاملا اسپرت بوده و مرتب کردن آن نیز بسیار ساده می باشد. علاوه بر این این مدل همراه با ریش و سبیل نیز بسیار جذاب و زیبا است فقط باید قد مو را در حد متوسط نگه دارید.
 
3. مدل موی ترکیبی
از دیگر مدل موهای محبوب مردان مدل موی ترکیبی است که در کناره سر تراشیده شده و اندازه آن در بالای سر متوسط می باشد. برای فرم دادن به مو در این مدل نیاز نیست خود را به سختی بیاندازید بلکه می توانید آن را به هر مدلی که می خواهید فرم داده و از استایل موی خود لذت ببرید. 
 
4. مدل موی بلند و حجیم
این مدل بیشتر مناسب کسانی است که موهایی پرپشت و حجیم دارند. برای فرم دادن به این مدل مو باید موی کناره سر کوتاه تر از بالای آن بوده و حالتی محو داشته باشد. همچنین موی روی سر نیز باید در پشت و جلو یک اندازه بوده و به حالت ساده رو به عقب شانه شود. اگر می خواهید با این مدل کمی مدرن باشید می توانید با استفاده از واکس مو و یک شانه دندانه درشت به آن حالت خامه ای دهید.
 
5. موی شلخته و تراشیده
این مدل کمی فشن بوده و کوتاهی در آن حالت Layer یا پله ای دارد که در جلوی سر به بلندترین حالت خود می رسد. همچنین کناره های سر به خوبی تراشیده شده و حتی گاهی آرایشگران با استفاده از تیغ روی آن خط می اندازند. 
 
6. موی آندرکات کوتاه و بلند
از دیگر مدل موهای محبوب مردان که مناسب محل کار نیز می باشد موی آندرکات می باشد که اندازه آن در جلو و بالای سر می تواند کوتاه یا بلند باشد. بنابراین شما می توانید این مدل مو را به هر حالتی که می خواهید فرم داده و زیبایی چهره خود را دوچندان نمایید.
 
7. مدل موی مرتب و اداری
این مدل بسیار ساده بوده و با کوتاهی مو در تمام نواحی سر همراه است. در واقع شما با این مدل می توانید در محل های اداری و رسمی حاضر شده بدون آنکه نگران استایل موهای خود باشید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :