مدل موهای شیک و اداری مردانه

تاریخ درج: 1398/08/30
از آنجا که محل کار محلی است که در آن پوشش، استایل و مدل مو باید در چهارچوبی خاص باشد به همین دلیل بسیاری از مردان به دنبال مدل موهای شیک و اداری مردانه برای محل کار خود هستند تا در عین رسمی بودن شیک و جذاب دیده شوند. با همراه باشید.
 
1. مدل موی کوتاه
یکی از مدل موهای مرسوم و اداری که بیشتر برای صورت های گرد مناسب می باشد مدل موی بسیار کوتاه است. این مدل با ریش و بدون ریش باعث می شود که همیشه آراسته و جذاب به نظر برسید. البته کوتاهی مو نیز به سلیقه شما و محیط کارتان بستگی دارد.
 
2. مدل موی فرق کج
این مدل یک مدل موی ظریف و هوشمندانه برای مردان در محل کار می باشد که باعث می شود با تیپ اداری جذاب و مدرن دیده شوند. این مدل نیز با ریش و بدون ریش نیز بسیار زیبا و شیک می باشد.
 
3. مدل موی مواج
یکی از مدل موهای شیک و اداری مردانه برای مردانی که موهای فر دارند همین مدل مواج است. فقط کافی است برای اینکه با این مدل جذاب دیده شوید آن را کوتاه نگه داشته و در حالت طبیعی خود به آن فرم دهید. برای مرتب بودن این مدل فقط کافی است هر روز صبح آن را مرتب کنید.
 
4. مدل موی آندر کات
این مدل مو که بیشتر سبک نظامی دارد بهترین گزینه برای محل کار و مراکز اداری می باشد که شما را مدرن و شیک نشان می دهد. این مدل در کناره های سر خالی و بیشترین حجم مو در بالای سر می باشد البته این مدل تنوع زیادی دارد که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.
 
5. مدل موی کلاسیک
یکی دیگر از مدل موهای شیک و اداری مردانه Crew Cut می باشد که در واقع یک سبک کلاسیک می باشد که از گذشته تا کنون طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این مدل مو بسیار کوتاه بوده و شما را مرتب و مردانه نشان می دهد.
 
6. مدل موی مورب و بلند
یکی از استایل های قدیمی که بسیار در مردان محبوب و پرطرفدار می باشد شانه کردن مو به یک سمت صورت می باشد. اما برای اینکه با این مدل مو مدرن و جذاب دیده شوید کافی است در جلوی سر موهای بلندی داشته و به کمک تافت به آن حجم دهید. این مدل برای کسانی که صورت کشیده دارند بسیار مناسب می باشد.
 
7. مدل موی خامه ای ساده
این مدل نیز مانند مدل موی مورب در جلوی سر بلند بوده با این تفاوت که لایه های از مو جدا کرده و مانند کشیدن چنگال در خامه به آن فرم می دهند. در واقع می توانید در این مدل موها را به سمت بالا یا کج حالت داده و سپس با دست لایه هایی در آن ایجاد کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :