لیفت صورت با سیلوئت

تاریخ درج: 1398/10/22
لیفت صورت با سیلوئت یکی از گزینه های درمانی جدید می باشد که با جوانسازی پوست می شود. در واقع سیلوئت تکنولوژیکی ساده با یک نتیجه فوری است که با بازسازی صورت و ایجاد تقارن در آن باعث رفع چین و چروک در صورت و گردن می شود و در نتیجه پوستی صاف و خوش رنگ و چهره ای زیباتر را به شما هدیه می دهد. 
 
- نخ سیلوئت
نخ سیلوئت از جنس پلی لاکتیک اسید PLLA بوده که از بهترین روش های تقویت و محکم کردن پوست می باشد. این نخ ها دارای مخروط های دو طرفه بوده که زیر جلد لنگر زده و پوست را بالا می کشد. این امر از طریق تحریک کلاژن در طی 3 تا 6 ماه پس از درمان شکل ظاهری پوست را تغییر می دهد. در واقع این نخ ها 12 تا 18 ماه پس از درمان جذب پوست شده و به عوامل ارثی و ژنتیکی، شیوه زندگی، نوع پوست و پاسخ دهی بدن بیمار بستگی دارد.
 
- نحوه  انجام
لیفت صورت با سیلوئت یک عمل غیر تهاجمی زیبایی است که پس از بی حسی موضعی که در کمتر از 45 دقیقه در کلینیک های زیبایی انجام می شود که کمتر از 25 دقیقه طول می کشد. با استفاده از یک سوزن باریک وارد بافت پوست شده و پس از فشار ناچیزی توس پزشک روی ناحیه تحت درمان وارد می شود. در واقع پزشک در این روش مجددا خطوط صورت شما را تغییر داده و باعث می شود صورت شما صاف و یکدست شود. تکنیک سیلوئت بسیار سریع بوده که دلیل آن فشرده سازی بافت و ارتفاع پوست در هنگام ورود نخ به پوست و کاشت بخیه می باشد. مولفه اصلی سیلوئت یک پلیمر شناخته شده به نام پلی لاکتیک اسید می باشد که سال هاست در زمینه زیست پزشکی و دارویی مورد استفاده قرار گرفته و دلیل اصلی استفاده از این پلیمر قابلیت سازگاری عالی با زیست می باشد. 
 
- نتایج حاصل از عمل
اگرچه نتایج حاصل از عمل لیفت صورت با سیلوئت بلافاصله قابل مشاهد خواهد بود اما اثربخشی آن پس از 2 هفته قابل رویت خواهد بود. در واقع شما پس از طی این مدت چهره ای نرم، طبیعی و بدون چین و چروک خواهید داشت. این روش بدون تیغ و با استفاده از میکرو برش بدون جای اسکار و زخم انجام می شود اما ممکن است تا 2 الی 3 وز پس از جراحی کمی احساس درد و تورم داشته باشید که نگران کننده نبوده و رفع خواهد شد اما برای کاهش تورم و التهاب خود می توانید از کمپرس یخ استفاده نمایید.
 
- مدت ماندگاری 
تکنیک لیفت با سیلوئت در یک جلسه درمانی انجام شده و برای اصلاح چین و چروک های بینی، خط لبخند، گردن و بالا بردن گونه مناسب بوده که باعث می شود خستگی صورت از بین رفته و ظاهری جوان و بسیار طبیعی برای سال های متمادی داشته باشید. بنابر همین اصل می توان به صورت قوی این مطلب را بیان کرد که ماندگاری این روش بسیار طولانی مدت و حتی دائمی بوده که باعث می شود افراد شما را مانند یک جوان و کمتر از سن و یسال تان ببینند در حالیکه دلیل آن را تنها خود شما می دانید. 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :