لیفت ابرو با نخ

تاریخ درج: 1398/10/29
چشم و ابرو در زیبایی صورت نقش مهمی را ایفا می کنند اگر ابروهای شما افتاده و ناخوشایند باشد جراحی زیبایی لیفت ابرو با نخ می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. در واقع با انجام این عمل می توانید صورتی جوان، شاداب و سرحال را تجربه کنید. 
 
- کاندیدای مناسب
برخی از افراد به صورت ژنتیکی ابروهایی افتاده و بی حالت دارند بنابراین این افراد کاندیدای مناسبی برای لیفت ابرو به شمار می روند که باعث احساس بهتری نسبت به چهره خود حتی در حالت اخم کردن داشته باشند. لیفت ابرو با نخ به بیماران کمک می کند تا از ظاهری طبیعی تری برخوردار شوند.
 
- جراحی لیفت ابرو با نخ
لیفت ابرو با نخ جز عمل های غیر تهاجمی زیبایی است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود و در حدود 30 الی 50 دقیقه طول می کشد. برای انجام این عمل پزشک نقاطی را که باید به سمت بالا کشیده شود و همچنین نواحی از اطراف چشم که دارای چین و چروک می باشد را مشخص می کند. پس از بی حسی کامل نخ در نواحی مشخص شده و در زیر لایه های زیرین بافت پوست تعبیه می شود. ورود نخ به این نواحی باعث تحریک تولید بیشتر کلاژن و الاستین شده و در نتیجه در لحظه باعث بالا رفتن ابرو می شود. 
 
- نخ لیفت ابرو
نخ مناسب برای جراحی لیفت ابرو PDO می باشد که از جنس پلی پروپیلن قابل جذب با قلاب های مخصوص بوده که بافت های صورت و بدن را به روشی کاملا ایمن بازیابی و ترمیم می کند. آنها جایگزین لیفت جراحی نیستند اما جایگزینی عالی برای افرادی است که تمایل به تغییر و اصلاح چهره به صورت کم و یا حتی قابل توجه در صورت خود بوده  اما تمایلی به انجام عمل جراحی ندارند.
 
- عوارض لیفت ابرو با نخ
اگرچه لیفت ابرو با نخ یک عمل غیر تهاجمی زیبایی بوده و کمترین عوارض را به دنبال دارد اما معمولا بعد از لیفت ممکن است با کمی درد را تجربه کنید اما این عوارض جدی نبوده و در طی چند ساعت رفع خواهد شد. اگر درد شما شدید است برای مصرف مسکن با پزشک خود مشورت نمایید. همچنین احساس سفتی در سراسر پیشانی وجود دارد که برای کاهش آن بهتر است از حرکات اضافی صورت خودداری کنید. تورم و کبودی نیز در طی 10 روز اول یا حدودا بعد از عمل شایع است و بیشتر بعد از حدود 2 هفته برطرف می شوند.
 
- مراقبت های بعد از لیفت ابرو
بعد از انجام لیفت ابرو با نخ به مدت 1 تا 2 روز از رفتن به حمام، سونا و استخر خودداری کنید و در صورت لزوم نسبت به شستشو محل لیفت کمی ملایم باشید. اگرچه پس از انجام عمل لیفت می توانید بلافاصله به محل کار یا زندگی خود بازگردید اما لازم است به مدت 1 هفته از انجام فعالیتهای سنگین بدنی و ورزشی به جهت جلوگیری از پاره شدن نخ لیفت دوری کنید. در هنگام خواب نیز بهتر است سر شما بالاتر از بدن قرار بگیرد برای این کار می توانید به طور همزمان از دو بالش زیر سر خود استفاده کنید. در یک نگاه بهتر است سر شما در زاویه 45 درجه با بدن تان باشد
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :