لیزر موهای زائد صورت

تاریخ درج: 1398/10/04
اگر از اصلاح ، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای ناخواسته راضی نیستید ، لیزر موهای زائد صورت ممکن است گزینه ای باشد که باید در نظر بگیرید. این روش یکی از متداول ترین روش های آرایشی است. این نور بسیار غلیظ و متراکم به فولیکول های مو تابیده شده و بر اثر آن  رنگدانه در فولیکول ها نور را جذب کرده و  موها را از بین می برد.
 
- لیزر موهای زائد
سرعت هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را همزمان از بین ببرد.. لیزر می تواند هر ثانیه تقریبا یک چهارم راه درمان را طی کند. مناطق کوچک مانند لب فوقانی در کمتر از یک دقیقه قابل درمان هستند و مناطق بزرگتر مانند گونه و پیشانی ممکن است بیشتر طول بکشد. پیش بینی بیشتر بیماران بعد از متوسط ​​سه تا هفت جلسه ریزش مو دائمی است.
 
- نحوه آماده سازی برای لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد چیزی بیش از موهای زائد ناخواسته است. این یک روش پزشکی است که به چند جلسه مداوم نیاز دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد ، باید اعتبار پزشک یا تکنسین انجام این عمل را به طور کامل بررسی کنید. اگر قصد انجام لیزر موهای زائد صورت خود را دارید ، باید شش هفته قبل از درمان استفاده از موچین، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. این امر به این دلیل است که لیزر ریشه های مو را هدف قرار می دهد ، که به طور موقت با اپیلاسیون یا زدن آنها از بین می رود. همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث می شود لیزر موهای زائد کمتر موثر باشد و عوارض بعد از درمان را بیشتر کند.
 
- مزایای لیزر موهای زائد
لیزر برای از بین بردن موهای ناخواسته صورت ، پا ، چانه ، پشت ، بازو ، زیر بغل ، خط بیکینی و مناطق دیگر مفید است. از مزایای لیز موهای زائد می توان به دقت، درستی اشاره کرد. در واقع لیزرها می توانند موهای تیره و درشت را به طور انتخابی هدف قرار دهند در حالی که پوست اطراف آسیب نبیند.
 
- در هنگام لیزر مو چه انتظاری دارید
درست قبل از عمل ، موهای زائد تحت درمان تا چند میلی متر از سطح پوست بریده می شوند. معمولا داروی بی حسی موضعی 20 تا 30 دقیقه قبل از عمل لیزر برای کمک به عدم لکه دار شدن پالس های لیزر استفاده می شود. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ ، ضخامت و محل قرارگیری موها و همچنین پوست شما تنظیم می شود. دو یا سه هفته پس از اولین درمان طول می کشد تا اختلاف مشاهده شود و 8 -12 جلسه درمان برای به دست آوردن نتیجه کامل نیاز است.
 
- مراقبت های بعد از لیزر صورت
از آنجا که گرمای حاصل از لیزر به مدت 24 ساعت در پوست شما باقی می ماند ، بنابراین بهتر است از رفتن به سالن ورزشی، سونا و گرفتن دوش آب داغ خودداری کنید. اگر این کار را انجام دهید ، خطر ایجاد یک محیط گرم و دوست داشتنی برای رشد باکتری ها و ایجاد لکه ها در پوست  را ایجاد خواهید کرد.
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :