لاغری موضعی با RF

تاریخ درج: 1398/10/30
لاغری موضعی با RF یکی از جدیدترین دستگاه ها برای لاغری و تناسب اندام می باشد که با لیفت پوست همراه است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی امواج رادیویی که هیچ گونه ضرری برای بدن ندارند در لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و علاوه بر لیفت و سفت کردن پوست باعث آرامش و نشاط در پوست می شوند. 
 
- RF چیست ؟
انرژی RF یا رادیو فرکانسی یکپارچه برای انتقال گرمای عمیق در بافت های پوستی یعنی لایه های چربی پوست است استفاده می شود. انرژی این دستگاه بالا بوده که معمولا با یک یا دو پاس دریافت می شود و بهترین نتایج را به همراه دارد. فراموش نکنید این روش نیز مانند باقی روش های درمانی برای کاهش وزن دائمی نبوده و باید با رژیم غذایی سالم، ورزش و تغییر سبک زندگی همراه باشد تا علاوه بر ماندگاری بیشتر، نتایج مطلوب کسب شود.
 
- لاغری موضعی با RF
لاغری موضعی با RF یک عمل زیبایی غیر تهاجمی تناسب اندام است که به مدت 20 الی 30 دقیقه طول می کشد. در لاغری موضعی با RF انرژی فرکانس رادیویی در لایه های پوست نفوذ و آن را گرم می کند. این گرمایش موضعی باعث انقباض فیبری الیاف کلاژن شده و سلول های چربی از آن تخلیه می شوند. این در حالی است که تمام سلول های مهم فیبروبلاست برای تولید کلاژن و الیاف الاستیک جدید تحریک می شوند همزمان مکش حاصل از دستگاه باعث می شود پوست لیفت شده و محکم تر به نظر برسد و با کاهش چربی، سلولیت را نیز از بین می برد. در واقع نفوذ انرژی RF به صورت مستقیم بر کلاژن تاثیر گذاشته و با ایجاد ارتعاش و بدون آسیب به بافت های دیگر پوستی باعث ایجاد کلاژن و الاستین می شود. همچنین عمق نفوذ توسط این دستگاه کنترل شده و با ایجاد گرمای اصطکاک، دمای محل مورد نظر را برای تسریع متابولیسم، کاهش سلول های چربی و از بین بردن سموم بدن از طریق غده عرق و تقویت گردش لنف افزایش می دهد. 
 
- عوارض لاغری موضعی با RF
اگرچه این روش به یک روش بی خطر  برای تناسب اندام شناخته شده است اما ممکن است پس از درمان با کمی قرمزی مواجه شوید که اغلب بعد از 30 دقیقه برطرف می شود. در صوت تورم نیز از کمپرس سرد استفاده کنید. اگر سابقه حساسیت یا آلرژی دارید ممکن است پس از کاهش وزن با این روش با حساسیت پوستی در نواحی تحت درمان روبرو شوید که برای کاهش عوارض بهتر است تمام سوابق پزشکی و آلرژیک خود را با پزشک در میان بگذارید.
اگر پس از لاغری موضعی با RF با خشکی پوست مواجه شدید از مرطوب کننده و لوسیون مناسب پوست یا ژل آلوئه ورا استفاده کنید. از آنجا که جذب چربی محلول در بدن توسط غدد لنفاوی بوده و دفع آن از طریق ادرار می باشد ممکن است پس از انجام این روش تکرر ادرار داشته باشید که جای نگرانی نیست. 
 
- مدت زمان ماندگاری
مدت زمان ماندگاری لاغری موضعی با RF در حدود 12 الی 18 ماه می باشد که یک مزیت برای این روش محسوب می شود. بنابراین می توان این دستگاه علاوه بر تاثیرات شگفت انگیز و معجزه آسا، اثری طولانی مدت بر روی بدن داشته که باعث صرفه جویی در هزینه برای شما می شود البته بهتر است برای افزایش این زمان سبک زندگی و رژیم غذایی خود را تغییر دهید و به صورت مرتب ورزش کنید.
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :