روش های ساده برای تمیز کردن موهای سگ

تاریخ درج: 1398/10/24
اگر سگ دارید باید بدانید که ریزش موی سگ یک امر طبیعی است. تلاش برای تمیز نگه داشتن خانه در کنار سگ ها چیزی است که همه ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم ، اما خوشبختانه چند ترفند وجود دارد که این امر را کمی آسان تر می کند. در اینجا 10 نکته برای تمیز کردن موهای سگ آورده شده است.
 
1. استفاده از ورق های خشک کن 
اگر نیاز به کمک دارید تا موهای حیوان خانگی خود را از بین ببرید، استفاده از ورق های خشک کن در گرفتن موی حیوانات خانگی عالی هستند. برای کمک به خلاص شدن از شر موهای حیوان خانگی حتما مقداری از ورق های خشک کن را در خانه خود داشته باشید. شما می توانید از آنها در مبلمان ، گوشه های کف و اطراف آن دسته از تخته های مزاحم استفاده کنید. 
 
2. مرطوب کردن فرش قبل از جارو زدن
اگر می خواهید بسیاری از موهای سگ را از کف خانه جمع کنید فرش خود را مرطوب کنید و از یک جارو نپتون استفاده کنید تا تمام موها را در یک توپ کوچک خوب بچرخانید. برای رهایی از بو نیز می توانید کمی جوش شیرین را روی فرش ریخته و اجازه دهید 10 دقیقه روی فرش بماند. فقط مراقب باشید که فرش خود را خیلی مرطوب نکنید زیرا فرش سریع خشک نمی شود. فرش مرطوب محیط مناسبی برای تولید باکتری و کپک است. کمی رطوبت به جای خیس کردن کافی است.
 
3. استفاده از دستکش های مرطوب یا اسفنجی
یکی از روش های ساده برای تمیز کردن موهای سگ از مبلمان استفاده از یک اسفنج مرطوب یا دستکش لاستیکی است. موهای سگ به خوبی به دستکش های لاستیکی و اسفنج های مرطوب چسبیده و به شما کمک می کنند تا اکثر موهایی که به مبلمان شما می چسبند را جمع کنید.
 
4. استفاده از جارو دستی برای موهای حمام و آشپزخانه
برای جمع کردن مو از کف کاشی، چوب یا کف اتاق یکی از ابزارهای پرکابرد جاروبرقی است. اگر موهای سگ را در آشپزخانه و حمام خود قرار می دهید، می توانید از یک جارو دستی استفاده کنید تا این موهای شل را جمع کند.
 
5. رطوبت ساز می تواند از چسبیدن مو به سطوح به شما کمک کند
داشتن رطوبت ساز در زمستان برای کسانی که در آب و هوای سرد هستند واقعا خوب است اما در موهای حیوان خانگی نیز می تواند کمک کند. آنها نه تنها به مرطوب نگه داشتن پوست شما کمک می کنند ، بلکه می توانند پوست خز را از چسبیدن به سطوح حفظ کنند.
 
- اقدامات لازم برای کاهش ریزش موی سگ
یك راه آسان برای كاهش ریختن موی سگ، شانه زدن هر روز آن است. لازم نیست یک جلسه نظافت فوق العاده باشد ، اما چند دقیقه شانه زدن به خلاص شدن از شر بسیاری از موها کمک خواهد کرد. این یکی از بهترین ابزار نظافت من است.
حمام های منظم همچنین به پایین نگه داشتن ریزش کمک می کند. البته هیچ شامپویی جادویی وجود ندارد که بهتر از سایرین عمل کند اما این عمل جسمی شستشوی موها بسیار مفید است. تغذیه یک رژیم غذایی با کیفیت بالا همچنین می تواند ریزش بیش از حد را کاهش دهد.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه پت
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :