روش های جراحی پلک

تاریخ درج: 1398/09/06
افتادگی و پف پلک یکی از عواملی است که زیبایی را تحت تاثیر قرار داده و باعث می شود نتوانید به راحتی آرایش کنید. روش های جراحی پلک به شما کمک می کند تا چشمانی جذاب، جوان و گیرا داشته باشید. با ما همراه باشید.
 
- علل افتادگی و پف پلک
 از جمله عوامل افتادگی پلک می توان به افزایش سن، برخی بیماری ها و ژنتیک اشاره کرد. افزایش سن با تحلیل چربی باعث از بین رفتن استحکام و قوام پوست می شود اما گاهی پف پلک در کاملا ارثی و ژنتیکی بوده و در سنین جوانی بروز کرده و باعث می شود چهره در عین جوانی و شادابی، خسته بنظر برسد. برخی بیماری ها مانند اختلال در عملکرد غده تیرویید نیز باعث بوجود آمدن پف پلک می شود بوده و به جای جراحی پلک باید بصورت متابولیک آن را درمان کرد. بنابراین تشخیص علل بوجود آوورنده افتادگی و پف پلک از هر چیز دیگری مهم تر می باشد.
 
- جراحی افتادگی پلک
یکی از معروف ترین روش های جراحی پلک بلفاروپلاستی می  باشد که به شما در از بین بردن افتادگی پلک، پف زیر چشم، از بین بردن چین و چروک اطراف چشم و رفع سنگینی پلک کمک کرده و باعث می شود چشمانی درشت و زیبا داشته باشید. جراحی پلک تحت بیهوشی عمومی انجام شده و در طی آن یک برش نازک به موازات چین طبیعی پلک ایجاد می شود که از طریق آن بافت و کیسه های چربی و عضله اضافی پشت پلک تخلیه می شود. پس از آن پوست پلک کشیده شده و  پلک انحنا بیشتری پیدا می کند. به علت ایجاد برش ریز و استفاده از نخ بخیه جذبی امکان وجود اسکار و جای زخم بسیار کم و غیر ممکن می باشد. 
 
- عوارض جراحی پلک
بعد از انجام جراحی پلک ممکن است با کمی تورم و کبودی در اطراف چشم مواجه شوید که در طی دو هفته رفع خواهند شد اما برای دیدن نتیجه نهایی به چند ماه زمان نیاز است.  خشکی چشم پس از جراحی پلک نیز امری عادی و طبیعی است که معمولا این مشکل به وسیله قطره اشک مصنوعی حل می شود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
 
- مزایای جراحی پلک
عمل جراحی زیبایی پلک که با اصلاح حالت پلک و برداشتن پوست اضافی آن همراه است باعث زیبایی در چهره و افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود. علاوه بر این جراحی پلک سیاهی دور چشم و چین و چروک های اطراف چشم را نیز از بین می برد. گاهی برای زیبایی بیشتر و تجدید ساختار چهره پزشک به بیمار پیشنهاد می دهد که در کنار عمل جراحی زیبایی پلک از عمل جراحی لیفت ابرو و صورت نیز استفاده کرده و با راهکار ترکیبی زیبایی چهره خود را دو چندان نماید.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :