روش های آرایشی برای مردان

تاریخ درج: 1398/10/17
مردان دقیقا همان لکه های پوستی، نقاط تیره و تاریک را مانند خانم ها تجربه می کنند اما معمولا برای پوشاندن آن از محصولات آرایشی استفاده نمی کنند. اگرچه روش های آرایشی برای مردان به آنان کمک می کند تا برای حضور در  یک جلسه مهم یا یک رویداد اجتماعی به بهترین شکل ممکن آماده شوند.
 
1. پایه یا بیس
اگر روی پوست آکنه، جای زخم یا تغییر رنگ دارید، یک پایه باعث زیبایی و صافی چهره شما می شود و باعث می شود جوان تر و سالم تر به نظر برسید. پایه ها می توانند به صورت پودر ، مایع و کرمی باشند. برای اولین بار بهتر است نوع مایع را امتحان کنید ، زیرا نیازی به قلم مو ندارد و شما باید کنترل بیشتری بر میزان مورد استفاده خود دارید. فرمول سبک و مرطوب در این پایه به وضوح منافذ ، خطوط اخم و عیوب صورت را برای درخشش طبیعی، صاف می کند.
 
2. کانسیلر
استفاده از کانسیلر ساده ترین راه برای شروع استفاده از لوازم آرایش است ، زیرا شما به وسیله آن می توانید یک لکه را بپوشانید. کانسیلر بیشتر یک اصلاح کننده است؛ مردانی که علائم پیری قابل مشاهده یا دایره های تیره زیر چشم دارند می توانند از آن برای مخفی کردن مشکل خود استفاده کنند. توصیه می شود که مردان از کانسیلر کرمی شروع کنند ، که دارای پوشش متوسطی است اما هنوز سبک است.
 
3. پرکننده ابرو
فرم ابرو در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. در حالی که ممکن است برخی از مردان فکر کنند که ابرو در حالت دست نخورده زیباتر است اما اضافه کردن مقداری ضخامت ، شکل و تعریف می تواند باعث شگفتی و تفاوت در فرم کامل صورت و دستیابی به ظاهری مرتب باشد. استفاده از یک پودر مخفی یا سایه ابرو باعث می شود که ابروهای شما ضخیم تر شود. از همه مهمتر ، این ابزار همچنین می تواند برای پر کردن خط مو، ریش و استتار آ موهای خاکستری استفاده شود.
 
4. برنز کردن
پوست آفتاب گرفته و تازه برنزه شده ، یک هدف محبوب برای زنان و مردان است. بعضی از افراد در هنگام نیاز در تابستان به اسپری برنزه متوسل می شوند اما یک ژل برنز کننده سریع یا پودر آن نیز می تواند این ترفند را انجام دهد. یک ژل برنزر عاری از آب بوده که به طور طبیعی بر روی پوست مخلوط می شود و در عین حال از نظر ظاهری در عرض چند دقیقه از نور خورشید تقلید می کند. علاوه بر این جلوه ای مات به شما می بخشد و در تمام روز بدون آنکه ظاهر پرتقالی داشته باشد ، می ماند. این ژل واقعا روی تن های مختلف پوست بسیار عالی عمل می کند.
 
5. بالم لب
شما ممکن است استفاده از بالم لب را یک آیتم آرایشی فرض نکنید اما هنوز هم یکی از روش های آرایشی برای مردان در افزایش جذابیت ظاهری محسوب می شود. بهترین بالم لب برای بچه ها همان هایی هستند که ظاهری مات داشته و شما واقعا احساس نمی کنید که چیزی روی لب خود داشته باشید. به منظور داشتن لب هایی سالم و شفاف ، در حین خواب مقداری از بالم لب استفاده کنید. استفاده از آن در شروع روز نیز باعث می شود تا لب هایتان در تمام روز مرطوب و بدون ترک باشد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :