خواص روغن بادام شیرین برای پوست

تاریخ درج: 1398/10/24
خواص روغن بادام شیرین برای پوست بسیار است. به علاوه بادام یکی از سالم ترین غذاهایی است که می توانید در وعده های غذایی بخورید یا می توان از آن برای تهیه یک شیر خوشمزه و بدون لبنیات استفاده کرد ولی روغن بادام شیرین می تواند شگفتی هایی زیادی روی پوست شما بگذارد. 
 
- چه چیزی در روغن بادام شیرین وجود دارد که برای پوست شما مناسب است ؟
روغن بادام تلخ معمولا برای تهیه رایحه و عطر و طعم استفاده می شود ، در حالی که روغن بادام شیرین سرشار از ویتامین E ، ویتامین A ، اسیدهای چرب تک اشباع ، پروتئین ، پتاسیم و روی است. ویتامین E یک آنتی اکسیدان بسیار قدرتمند است. استرس اکسیداتیو (A.K.A. هنگامی که بدن شما آنتی اکسیدان کافی برای مبارزه با رادیکال های آزاد را ندارد) یکی از دلایل اصلی کاهش لایه کلاژن پوست است. از آنجایی که کلاژن پوست شما را نرم و بدون چروک نگه می دارد اما استرس و افزایش سن می توانید باعث ایجاد این عوارض شود، اینجاست که روغن بادام شیرین برای پوست بسیار مفید است. 
به لطف ویتامین E موجود در روغن بادام شیرین، سلول های پوست شما را سالم نگه می دارد ، از پوست شما در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند ، و به پوست شما کمک می کند صاف ، نرم و بدون خطوط ریز به نظر برسد. اسیدهای چرب به پوست شما کمک می کنند تا رطوبت خود را حفظ کند و می تواند پوست خسته و تحریک شده را بهبود ببخشد.
به علاوه ، ویتامین A می تواند به کاهش آکنه کمک کند. از آنجا که روغن به راحتی در پوست نفوذ می کند ، برای تمیز کردن خاک و روغن بسیار عالی است و در منافذ شما تجمع می یابد. این فرآیند می تواند از بروز جوش های سرسیاه و آکنه جلوگیری کند.
از آنجا که با این ویتامین ها و مواد مغذی پر شده است ، روغن بادام شیرین یک ابرقدرت طبیعی پوست است. اگر نگران استفاده از روغن روی پوست خود هستید - به خصوص اگر پوست روغنی دارید - نیازی به استرس ندارید. روغن بادام شیرین اکثرا غیر کامدوژن است ، به این معنی که مسدود کردن منافذ شما بعید است. فواید روغن بادام شیرین را می توان از افرادی که پوست روغنی ، خشک و حساس دارند ، قدردانی کرد.
 
- مزایای روغن بادام شیرین
در اینجا برخی از مزایای مراقبت از پوست که ما آنها را دوست داریم آورده شده است. برخی از مزایای روغن بادام شیرین برای پوست می تواند دایره های تاریک کمرنگ را روشن کند، همچنین این روغن می تواند در معرض آفتاب ، اگزما و بثورات را تسکین دهد. علاوه بر این یک پاک کننده آرایش طبیعی فوق العاده است که به پوست شما طراوت ببخشد. روی موجود در روغن بادام شیرین برای بهبود ناخن های شکننده است بسیار مناسب و ایده آل است. از آنجا که بسیاری از محصولات مراقبت از مو موهای شما را از روغنهای طبیعی جدا می کنند ، روغن بادام شیرین می تواند به بازگرداندن این سد محافظ کمک کند.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :