جوانسازی پوست با ژل پروفایلو

تاریخ درج: 1398/10/21
کلاژن و الاستین از عوامل مهم ساختاری هستند که باعث جوانی، استحکام و سلامت پوست می شوند اما با افزایش سن تولید انها در پوست کاهش می یابد. جوانسازی پوست با ژل پروفایلو با استفاده از فن آوری های پیشرفته به شما در  بازسازی پوست کمک کرده و باعث می شود جوان و شاداب بمانید.
 
- ژل پروفایلو چیست ؟
ژل پروفایلو از اسید هیالورونیک HA  یک ماده ژل مانند ساخته شده است که به طور طبیعی در پوست و بدن انسان وجود دارد و عملکردی شبیه اسفنج دارد بدان معنا که رطوبت را جذب و در خود نگه می دارد و به صورت تدریجی آن را به سطح پوست باز می گرداند تا پوست صاف و آبرسانی شود. با افزایش سن مقدار این ماده در بدن کاهش یافته و منجر به از بین رفتن استحکام ، پایداری و قدرت پوست می شود. در انتها بهتر است بدانید ژل پروفایلو یک پرکننده نیست بلکه یک ژل جدید هیالورونیک اسید با غلظت بالا است که به یکی از جدیدترین نوآوری ها برای درمان سستی پوست با استفاده از بازسازی بیولوژیکی پوست تبدیل شده است. 
 
- برتری ژل پروفایلو
ژل پروفایلو در مقایسه با سایر پرکننده های پوستی تولید سلول های بنیادی را نیز افزایش داده و باعث می شود پوست و چربی در هر دو لایه به حالت طبیعی خود بازگردد. همچنین باعث افزایش حجم در زیر بافت پوست نشده و به  جای آن  با پخش پذیری قدرتمند و یکنواخت در زیر پوست قادر به ایجاد حجم در بافت مورد نظر می باشد. این ویژگی ژل پروفایلو  باعث می شود ناحیه تحت درمان بدون داشتن ظاهری مصنوعی تقویت شود. ژل پروفایلو میزان استحکام و سفتی پوست را به میزان قابل توجهی افزایش داده و تنها در 12 هفته اثر لیفت گونه آن را می توانید به وضوح مشاهده کنید. به علاوه از آنجا که کاملا زیست سازگار بوده و به طور طبیعی و بدون مواد اتصال دهنده شیمیایی ساخته شده است احتمال بروز عوارض جانبی در آن کم و رو به صفر است. همچنین چون به صورت طبیعی در بدن وجود دارد هرگز از سمت بدن پس زده نمی شود. 
 
- موارد مصرف
اگر بافت شما دچار تحلیل و افتادگی شده و پیرتر دیده می شوید و هنوز برای تزریق فیلر و پرکننده های پوستی آماده نیستید، ممکن است ژل پروفایلو بهترین درمان برای شما باشد. استفاده از ژل پروفایلو محدوده سنی خاصی نداشته اما در حقیقت در بیماران مسن اغلب نتایج چشمگیر تری دیده شده است. اگر به دنبال نتایج بسیار ظریف برای از بین چین و چروک در صورت و جوانسازی بافت پوست خود هستید این روش درمانی یک روش ایده آل و تاثیرگذار محسوب می شود. 
 
- عوارض ژل پروفایلو
سابقه واکنش های آلرژیک پس از تزریق ژل پروفایلو بسیار نادر می باشد زیرا اسید هیالورونیک موجود در این ژل به صورت طبیعی در بدن وجود دارد، اما ممکن است بعد از تزریق با کمی قرمزی یا کبودی روبرو شوید که کاملا موقتی بوده و در چند ساعت یا حداکثر یک روز پاک شوند.
همچنین امکان خارش در نقاط تزریق نیز طبیعی می باشد که بیشتر تا یک روز بعد از تزریق قابل لمس خواهد بود. احتمال کبودی نیز به سبب دوز بیشتر تزریق وجود دارد. همچنین ممکن است در اطراف محل تزریق حسی مانند نیش یا گزیده شدن را تجربه کنید اما تمامی این عوارض بسیار شایع بوده و رفع خواهند شد. 
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :